نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۲ آبان ۱, چهارشنبه

پاسکاری بابک زنجانی و علی دایی !


بابک زنجانی : من شخصا باشگاه سورينت راه آهن را با تمام زحماتي كه كشيده شده فداي علي دايي و سرمايه هاي كشورم مي كنم!!!


بابک زنجانی مالک باشگاه راه آهن سورینت در مطلبی که روی صفحه شخصی خود منتشر کرده به دفاع از اعتبار جهانی دایی پرداخته و عملکرد صداوسیما و برنامه 90 را زیر سئوال برده است... بخوانید:
دنيا به سمت حركت مي رود و همه از اسطوره ها و تكنيك ها صحبت مي كنند و پول در مي آورند همه دولت ها هزينه مي كنند و نيرو متخصص پرورش ميدهند و از آن درامد زايي مي كنند ولي ما قهرمانان و كساني كه زحمت كشيده اند را به مسخره ميگيريم !!!




علي دايي اسطوره كشور ما هست !!!چطور اين شبكه اجازه ميدهد ان را با يك عكاس و بدن ساز و سر دو ميليون پول وارد ساعتها مشاجره كند و عده اي هم فكر ميكنند مچي گرفته شده و تعقيب مي كنند !!!



علي دايي مردي ميلياردي است كه فقط برند نام وي در دنيا براي كشورمان درآمد است آخر يك برنامه بي هويت آن را زير سوال مي برد؟!!!



 اگر علي دايي ها تمام درآمد خارجي خود را حتي به يك نفر هم ندهند همين كه وارد كشور مي شود هر يك ميلون دلار آن از تورم اجناس كشور مي كاهد چرا با كشور خود چنين ميكنيم ؟!!!
من شخصا باشگاه سورينت راه آهن را با تمام زحماتي كه كشيده شده فداي علي دايي و سرمايه هاي كشورم مي كنم!!!





تمام دنيا اگر كوچكترين مشكلي هم ببيند از سرمايه هاي كشورشان آن را جلوه نمي دهند و اجازه بازتاب نمي دهند ولي اين شبكه كه فكر ميكنه از مردمه بخاطر دو زار پول كاري ميكنه دنيا بگه ايران ليگ برترش و داور هاش و مربيانش پول ميگيرند و نا سالمند و اسطوره بودن علي دايي را زير سوال مي بره !!!!





و این هم پاسخ اسطوره و شناسنامه فوتبال جمهوری اسلامی ( علی دایی ) 

من همیشه گفتم و باز هم می‌گویم آقای بابک زنجانی انسان دیگری هستند که با هیچ‌کس قابل مقایسه نیست. من همیشه از ایشان به نیکی یاد می‌کنم !!!!

هیچ نظری موجود نیست: