نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۲ فروردین ۲۸, چهارشنبه



فیلم:اهدای رولکس 40 میلیون تومانی به وزیر نفت احمدی نژاد توسط دلال نفتی

دلالان فاسد که برای پرداخت و دریافت رشوه قبلا اخراج شده بودند، علنا به سمت های کلیدی در صنعت نفت منصوب شدند و همزمان به شغل شریف دلالی نفت نیز اشتغال داشتند، تا جایی که این دلالان در نمایشگاه های رسمی نیز غرفه زده و به مسئولین کلیدی کادوهای گرانقیمت می دهند!
در ادامه افشاگری های بازتاب درباره مفسدان اقتصادی، فیلم دادن هدیه گران قیمتی توسط یک دلال فاسد و شناسنامه دار نفتی به وزیر نفت دولت احمدی نژاد منتشر می شود.
به گزارش خبرنگار «بازتاب»، محمود احمدی نژاد که با شعار مبارزه با مافیای نفتی به قدرت رسید، در دولت خود چندان برخوردی با مافیای نفتی نداشت و به دلیل برخی موارد، رو دولت وی را می توان به بهشت مافیای نفتی تشبیه کرد.

آزادی و فعالیتهای علنی دلالان و مافیای نفتی در دوران احمدی نژاد به حدی رسید که دلالان فاسد که برای پرداخت و دریافت رشوه قبلا اخراج شده بودند، علنا به سمت های کلیدی در صنعت نفت منصوب شدند و همزمان به شغل شریف دلالی نفت نیز اشتغال داشتند، تا جایی که این دلالان در نمایشگاه های رسمی نیز غرفه زده و به مسئولین کلیدی کادوهای گرانقیمت می دهند!
«بازتاب» برای نمایش نمونه ای از این آزادی دلالان نفتی، فیلم هدیه دادن ساعت رولکسی که امروزه بیش از 40 میلیون تومان قیمت دارد، توسط مراد شیرانی، دلال بدنام نفتی و مدیر عامل شرکت سپنتا اینترنشنال به مسعود میرکاظمی، وزیر نفت وقت دولت احمدی نژاد منتشر می کند.
جالب آنجاست که مراد شیرانی پس از این نوع اقدامات، هم اکنون توسط علی طاهری، مدیرعامل شرکت تاسیسات دریایی به عنوان مشاور حفاری این شرکت منصوب شده و اخیرا قراردادهای چند میلیارد دلاری، بین شرکت حفاری و دلالان فاسد منعقد شده است.
مسعود میرکاظمی نیز با قرار گرفتن در فهرست های اصولگرایان به مجلس راه پیدا کرده و هم اکنون در مسئولیت ریاست کمیسیون انرژی، مسئول تظارت بر عملکرد صنعت نفت است.
«بازتاب» تاکید می کند همان گونه که پیداست، فیلم مذکور به صورت آشکار و از یک برنامه رسمی تصویربرداری شده و همان گونه که در تصویر مشخص است، وزیر نفت دولت احمدی نژاد و این دلال نفتی در مقابل چشم همگان و دوربینهای تلفن همراه، مشغول رد و بدل کردن ساعت رولکس گرانقیمت هستند و مراد شیرانی توضیحات کاملی درباره ویژگیهای این ساعت به وزیر نفت دولت احمدی نژاد می دهد.
افکار عمومی امیدوار است محمود احمدی نژاد در ماه های باقی مانده، به مسئولیت خود در برخورد با این دلالان اقدام کرده و دست کم آنها را از مسئولیتهای رسمی در دولت عزل کند؛ هرچند برخی با اشاره به ارتباطات و حمایتهای برخی از مقامات دولتی، این اقدام را بعید می دانند.

هیچ نظری موجود نیست: