نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۸۸ آذر ۲۳, دوشنبه

توهین های بی سابقه روح الله حسینیان : هاشمی رفسنجانی خائن و خاتمی پست و حقیر است

ز (جرس) : روح‌الله حسينيان طی سخنانی هاشمی رفسنجانی را خائن و خاتمی را پست و حقیر نامید و همچنین خطاب به هواداران جنبش سبز گفت: خاک بر سر شما که از صدام هم پست تر هستید. حسینیان در تجمع روز گذشته هواداران دولت در حرم بنيانگذارنظام با بيان اينكه در موقعيتي كه ما در آن قرار گرفتيم، دعواي ما با يك فرد به نام موسوي نيست، تصريح كرد: موسوي كوچكتر از آن است كه امت حزب‌‌الله و نظام بخواهد با آن مقابله كند. وي اضافه كرد: خاتمي هم ضعيف‌تر، پست‌تر، كوچك‌تر و حقيرتر از آن است كه اين امت حزب‌الله و دانشجويان بيدار بخواهند با يك چنين شخص حقيري كه چشمش به دست غرب است، مقابله كنند. حتي هاشمي هم كوچكتر از آن است كه ما بخواهيم با وي مبارزه كنيم. حسينيان که سخنانش را خبرگزاری فارس منتشر کرده است با بيان اينكه ما امروز در مقابل يك جريان باخته كه ريشه‌هاي آن در اروپا است قرار گرفته‌ايم، اظهار داشت: ريشه‌هاي اين جريان در بي‌ديني و اصلاحاتي كه در كشور شعارش را مي‌دادند، وجود دارد و بايد با اين جريان باطل و ضدخدايي مقابله كنيم. وي با تأكيد براينكه بايستي با بصيرت عمل كنيم گفت: ما در مقابل يك جريان باطل كه منشأ آن آمريكا و تفاله‌هاي داخلي وابسته به آمريكا هستند، مواجه هستيم كه قصد دارند با آرمان امام مبارزه كنند به همين دليل عكس ايشان را پاره كرده و بر روي آن اسكناس انداختند، يعني آنها مي‌خواهند بگويند كه امام (ره) مرده است اما آنها بايد بدانند كه آنها مرده‌اند و امام براي هميشه تاريخ زنده است.

اين نماينده مردم تهران در مجلس با بيان اينكه قلب اين امت و دانشجويان با ياد امام خميني (ره) مي‌تپد و به زندگي ادامه مي‌دهد، اظهار داشت:‌خاك بر سر شما كه حتي از صدام هم كمتر هستيد زيرا وي در زمان اعدام خود گفت تنها مردي كه در عالم پيدا مي‌شود آيت‌الله خميني است اما شما حتي از صدام نيز پست‌تريد كه به خود اجازه مي‌دهيد به قلب تپنده ملت ايران توهين كنيد. حسينيان در ادامه تصريح كرد: اين حركت به سردمداري فتنه سياه يا جريان سبز اموي شكل گرفته است. وي در ادامه سخنان خود خطاب به هاشمي رفسنجاني نيز اظهار داشت: آقاي هاشمي تو بارها در فتنه اخير به مقام معظم رهبري خيانت كردي و رهبري از تو حمايت كرد اما تو كينه خود را در مشهد نشان دادي و گفتي كه اگر مردم رهبري را نخواهند بايد برود اما در واقع مردم تو را نمي‌خواهند و اين را بارها با شعارهاي خود نشان داده‌اند. وی افزود: تو ديگر در قلب مردم جايگاهي نداري و ما به تبعيت از رهبري تو را به اسلام دعوت مي‌كنيم.

برچسب‌ها: , ,

هیچ نظری موجود نیست: