نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۸۸ آذر ۱۸, چهارشنبه

مديرعامل شركت ملي پالايش و پخش: با خصوصي‌سازي پالايشگاه‌ها صددرصد موافقيم


با توجه به شرايط اقتصادي جامعه، همدلي مسوولان جهت تسريع در اجراي هر چه سريع‌تر پروژه‌هاي پالايشي ضروري است و اين پروژه‌ها مهمترين اولويت امروز جامعه است.

ایلنا: مهمترين راهكار مقابله با حربه تحريم بنزين، راه‌اندازي هر چه سريع‌تر پروژه‌هاي پالايشي است.
به گزارش ايلنا، مديرعامل شركت ملي پالايش و پخش فرآورده‌هاي نفتي ضمن اعلام مطلب فوق در مراسم معارفه جليل سالاري به عنوان مدير هماهنگي و نظارت بر توليد، گفت: با توجه به شرايط اقتصادي جامعه، همدلي مسوولان جهت تسريع در اجراي هر چه سريع‌تر پروژه‌هاي پالايشي ضروري است و اين پروژه‌ها مهمترين اولويت امروز جامعه است.
شهنازي‌زاده افزود: بخش توليد مهمترين حوزه فعاليت شركت ملي پالايش و پخش است.
وي گفت: در حال حاضر در وضعي هستيم كه بايد تلاش كنيم تا طرح‌هاي ارتقاي كيفيت و بهينه‌سازي را به موقع راه‌اندازي كنيم.
معاون وزير نفت اضافه كرد: بسياري از اين طرح‌ها براي وضعيت فعلي مناسب است.
شهنازي‌زاده در ادامه با اظهار خرسندي از روند اجراي پروژه‌هاي پالايشي گفت: با تمام محدوديت‌ها و مشكلات وضعيت پروژه‌هاي ارتقاي كيفيت و بهينه‌سازي، نسبتا مطلوب است و از سال آينده به تدريج شاهد بهره‌برداري آنها خواهيم بود.
مديرعامل شركت ملي پالايش وپخش افزود: تغيير و تحول جزو شرايط طبيعي كار اداري است و اين تغييرات به منزله تزريق خون جديد در سازمان براي تعالي بهره‌وري و توليد است.
او در ادامه با تقدير از خدمات موثر اسكندري در طول 2 سال خدمت در مديريت هماهنگي و نظارت بر توليد براي ايشان در سمت جديد آرزوي موفقيت كرد.
شهنازي‌زاده در ادامه گفت: پروژه احداث پالايشگاه هرمز از مهمترين پروژه‌هاي پالايشي در دست احداث صنعت نفت است كه اميدواريم با حضور ايشان در سمت رئيس هيات مديره و مديرعامل شركت پالايش نفت هرمز خون تازه‌اي دركالبد اين پروژه به جريان افتد.
معاون وزير نفت در ادامه به فعاليت‌هاي ارزشمند انجام شده در پالايشگاه‌ها در زمينه اصلاح الگوي مصرف اشاره كرد و گفت: خوشبختانه با وجود كارهاي بزرگي كه در اين زمينه در پالايشگاه‌ها شده است، هنوز جاي كار بسيار است و لذا بايد اين كار با اولويت ويژه در پالايشگاه‌ها ادامه و اجرا شود.
كاهش مخاطرات ناشي از كار موضوع ديگري بود كه شهنازي‌زاده به آن اشاره كرد.
بخش پاياني سخنان وي درباره آخرين وضعيت و تصميمات اتخاذ شده در زمينه خصوصي‌سازي پالايشگاه‌ها و اجراي اصل 44بود.
وي در اين باره گفت: ما با خصوصي‌سازي پالايشگاه‌ها صددرصد موافق هستيم. سياست‌هاي اصل 44، دستور مقام معظم رهبري است و ما خود را ملزم به اجراي آن مي‌دانيم. تنها مشكل موجود در مورد نحوه واگذاري بود كه با هماهنگي‌هاي انجام شده اين موانع مرتفع و خصوصي‌سازي ساير پالايشگاه‌ها نيز انجام خواهد شد.
در ادامه جليل سالاري مدير جديد هماهنگي و نظارت برتوليد به بيان ديدگاه‌هاي خود در مسووليت جديد پرداخت.
قانونمند كردن منابع مالي و بودجه‌ريزي عملياتي، مديريت دانش، افزايش بهره‌وري، اجراي پروژه‌ها، اجراي اصل 44، خودكفايي و تامين قطعات از داخل، توجه به برنامه‌هاي زيست محيطي از مهمترين سرفصل‌هاي سخنان سالاري در اين جلسه بود.

هیچ نظری موجود نیست: