نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۸۸ آذر ۱۸, چهارشنبه

* برگزاری تجمع 16 آذر در دانشگاه مازندران در حضور تانک های سپاه * شش سال حبس برای محمد پورعبدالله


برگزاری تجمع 16 آذر در دانشگاه مازندران در حضور تانک های سپاه

ظهر دوشنبه بر اساس فراخوانی که جمعی از دانشجویان دانشگاه مازندران در هفته ی گذشته صادر کرده بودند، دانشجویان این دانشگاه در مقابل دانشکده ی علوم انسانی دست به تجمع زدند. بر اساس فراخوان این دانشجویان و بر اساس برخورد وحشیانه ای که با این دانشجویان در خرداد و آبان ماه امسال صورت گرفته بود، این تجمع به صورت آرام و بدون شعار و صرفا به صورت گردهمایی ده ها دانشجو در مقابل این دانشکده صورت گرفت.پس از آن این دانشجویان در ساعت 12:45 دقبقه در مقابل سلف سرویس مرکزی اعتزاض خود را به استبداد دینی اعلام داشتند.
این اتفاقات در حالی روی می دهد که سپاه مازندران از هفته ی گذشته با استقرار تانک در دانشگاه مازندران و با بهانه ی گرامیداشت مقام بسیجی (!) سعی در ایجاد فضای سرشار از وحشت در دانشگاه کرده بود. دانشجویان این دانشگاه با هشیاری و برای جلوگیری از درگیری با ارازل و اوباش حکومتی و عدم مواجه با عوامل مسلح سپاه پاسداران با تغییر برنامه ی خود،تجمع را به شکلی آرام و بدون شعار برگزار کردند.
بنا بر این گزارش مسئولین امنیتی استان که از این تجمع آرام هم به خشم آمده بودند با فرستادن عوامل امنیتی حاضر در دانشگاه ( جلودار و مولایی از مسئولین حراست دانشگاه و کارمندان اداره ی اطلاعات ) به میان دانشجویان، دانشجویان معترض را با خودرویی پیکان از دانشگاه خارج و به ماموران امنیتی و انتظامی تحویل می دادند. تاکنون از افراد بازداشتی این دانشگاه اطلاع موثقی در دست نمی باشد.

شش سال حبس برای محمد پورعبدالله

خبرگزاری هرانا : به گزارش مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، محمد پورعبدالله، فعال دانشجویی که از 24 بهمن ماه سال گذشته بازداشت شده بود، صبح امروز در شعبه‌ی 15 دادگاه انقلاب به 6 سال حبس تعزیری محکوم شد.

محمد پورعبدالله در مدت سیصد روز بازداشت خود ابتدا در بند 209 زندان اوین محبوس بود که پس از مدتی وی را به زندان قزل حصار که محل نگه‌داری مجرمان خطرناک و بزهکار است منتقل کردند.

هیچ نظری موجود نیست: