نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۸۸ مرداد ۲, جمعه

سانحه مرگبار هواپیمای مسافربری در مشهد

هواپیمای سانحه دیده در مشهد

خبرگزاری های ایران گزارش داده اند که در اثر وقوع سانحه برای یک هواپیمای مسافربری در فرودگاه مشهد، ده ها نفر کشته و زخمی شده اند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خراسان رضوی به خبرگزاری رسمی دولت ایران گفته است که بر اثر سانحه و آتش سوزی در هواپیمای مسافری تهران - مشهد شرکت هواپیمایی آریا در روز جمعه دوم مرداد (۲۴ ژوئیه)، تا ساعت ۸ شب به وقت محلی دست کم ۱۷ نفر کشته و ۱۹ نفر مجروح شده اند.

قهرمان رشید به ایرنا گفته است که این هواپیما از نوع ایلوشین بوده و همه مسافران آن تخلیه شده اند.

یک مقام آگاه نیز به خبرگزاری فارس گفته است که این حادثه حدود ساعت ۱۸ به وقت محلی در فرودگاه بین المللی مشهد اتفاق افتاده و "بیش از ۳۰ تن" در آن "کشته و مجروح" شده اند.

خبرگزاری مهر هم گزارش داده است که بر اساس اطلاعات اولیه ای که به این خبرگزاری رسیده، دست کم دو ردیف اول سرنشینان این هواپیما جان باخته اند و شمار مجروحان حادثه که اغلب دچار آسیب از ناحیه سر شده اند، حد اقل ۳۰ نفر برآورد می شود.

این خبرگزاری به نقل از یکی از مسافران هواپیما نوشته است که این هواپیما تا لحظه فرود مشکلی نداشته، اما در هنگام فرود چرخ های جلوی آن باز نشده و چرخ عقب هم دچار مشکل شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، این مسافر که غلامحسین عباس آبادی نام دارد، اضافه کرده که هواپیما در این حالت به دیوار فرودگاه برخورد کرده، به زمین های کشاورزی خارج از فرودگاه وارد شده و با دکل های برق برخورد کرده است.

این سانحه در حالی اتفاق می افتد که تنها ۹ روز از سقوط هواپیمای مسافربری شرکت هواپیمایی کاسپین که از تهران عازم ایروان بود می گذرد.

تمام ۱۶۸ سرنشین آن هواپیما که در نزدیکی قزوین سقوط کرده بود، جان باختند.

هیچ نظری موجود نیست: