نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۸۸ مرداد ۲, جمعه

فرصت طلبی و وارانه کردن حقایق مرجان افتخاری

فرصت طلبی و وارانه کردن حقایق
مرجان افتخاری


سایت اخبار روز در روز 29 تیر در مطلبی تحت عنوان "موج گسترده حمایت از اعتصاب غذای اعتراضی" 1 به شیوه همیشگی اشان فرصت طلبانه سعی کرده اند تا اعتصاب غذای زندانیان سیاسی سابق و جان بدر بردگان کشتار سراسری تابستان سال 67 در برلین را با اعتصاب غذای گنجی و همردیفانش در آمریکا یکی کنند، و طوری وانمود کرده اند که اعتصاب و حرکت زندانیان سیاسی سابق در برلین ادامه حرکت این سرکوبگران رانده شده از قدرت و متعترضین کنونی است.
اگر چه فرصت طلبی و وارانه جلوه دادن حقایق یکی از خصلت های تفکری و دیدگاهی سایت اخبار روز و امثال آن است ولی ما جایگاه و نقش اکبر گنجی و همکاران او را در سرکوب کارگران، زنان، دانشجویان، سازمانها، گروه ها و زندانیان سیاسی فراموش نکرده ایم و 8 سال نخست وزیری میر حسین موسوی در سالهای جنگ ،خفقان، سرکوب و اعدام را هم به فراموشی نسپارده ایم.
حرکت مستقل تعدادی از زندانیان سیاسی سابق رژیم جمهوری اسلامی هیچ ارتباطی با شعبده بازیهای سیاسی دیدگاه های سایت اخبار زوز ، بی بی سی و دوچه وله ندارد و ما هرگز و هیچگاه حمایت شما را نمیخواهیم. ما شما را افشاء میکنیم.




1- http://www.akhbar-rooz.com/news.jsp?essayId=22597
Eftekahri_marjan@yahoo.com

هیچ نظری موجود نیست: