نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۸۸ مرداد ۲, جمعه

یک معترض دیگر در زندان اوین جان باخت

• محسن روح الامینی، فرزند دکتر عبدالحسین روح‌الامینی نجف‌آبادی از اعضای ارشد ستاد محسن رضایی در زندان اوین به قتل رسیده است. همچنین نام یکی دیگر از جانباختگان راه آزادی سرباز وظیفه رامین رمضانی اعلام شده است ...

آدينه ۲ مرداد ۱٣٨٨ - ۲۴ ژوئيه ۲۰۰۹


شهادت فرزند مشاور محسن رضایی
محسن روح الامینی، فرزند دکتر عبدالحسین روح‌الامینی نجف‌آبادی که در انتخابات اخیر از اعضای ارشد ستاد محسن رضایی بود، در زندان اوین به شهادت رسید.
به گزارش «موج سبز آزادی» خانواده محسن روح‌الامینی خبر شهادت فرزند خود را دو شب قبل در یک تماس تلفنی دریافت کرده‌اند و به آنها اعلام شده که برای تحویل جسد مراجعه کنند.
دکتر روح الامینی پس از آغاز کار دولت احمدی‌نژاد به ریاست انستیتور پاستور رسید و در انتخابات اخیر نیز از اعضای حلقه اصلی مشاوران محسن رضایی بود.
بر اساس گزارش «موج سبز آزادی» فرزند او، محسن، در تجمعات روز ۱٨ تیر دستگیر می‌شود و با آنکه به خانواده‌ی او اعلام شده بود فرزندشان به زودی آزاد می‌شود، آنها شب گذشته خبر درگذشت او را دریافت کردند.
مراسم تشییع پیکر این شهید جنبش سبز، روز جمعه ۲ مرداد رأس ساعت ۹:٣۰ از مقابل منزل خانواده‌ی وی در خیابان
نصرت برگزار شد.

رامین رمضانی جانباخته دیگر در راه آزادی
شورای ایرانیان شهر برگن در کشور نروژ اعلام کرده است از طریق «منبع موثقی» خبر جان باختن رامین رمضانی را دریافت کرده است. به گزارش این شورا، پیکر بی جان رامین رمضانی پس از یکماه به خانواده اش در تهران تحویل داده شده است. رامین سرباز وظیفه بود و در روز های تظاهرات پس از انتخابات در تهران نزد خانواده اش در مرخصی بسر می برد. این جانباخته راه آزادی ایران در روزی که ندا آقا سلطان به شهادت رسید با سه گلوله ماموران رژیم اسلامی کشته شد اما خانواده او بیش از یکماه در جستجوی یافتن فرزند خود بودند که عاقبت با جسد سوراخ شده جوان خود مواجه شدند.
بنابر این گزارش، سه روز قبل جسد این جوان ۲۰ ساله تحت حفاظت شدید ماموران امنیتی، در بهشت زهرا ی تهران به خاک سپرده شد.

هیچ نظری موجود نیست: