نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۳ فروردین ۱۳, چهارشنبه

برنامه کاری رییس جمهور و عیالات در کیش

خبرگزاری بی‌ملاحظه

برنامه کاری روسای‌جمهور و مجمع تشخیص مصلحت نظام در روز سیزده به در به صورت فشرده شامل صرف کاهو سکنجبین در سواحل مرجانی و کارتینگ، باگی، جت اسکی و غواصی فرزندان هاشمی خواهد بود...
خبرگزاری بی‌ملاحظه: در پی سفر خانوادگی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام به جزیره کیش، شامگاه گذشته دکتر حسن روحانی رییس‌جمهوری کشورمان نیز به صورت غیر رسمی وارد جزیره کیش شد.
به گزارش بی‌ملاحظه، به نقل از دفتر رییس‌جمهور و دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت بر اساس برنامه کاری تدوین شده، حسن روحانی و اکبرهاشمی رفسنجانی بامداد فردا در «کشتی به گل نشسته یونانی» ضمن صرف صبحانه کاری با یک‌دیگر دیدار و گفتگو خواهند داشت.
طبق زمان‌بندی انجام شده، برنامه خانواده روسای‌جمهور و مجمع تشخیص در همان ساعت قدم زدن در سواحل ماسه‌ای-مرجانی خواهد بود.
دکتر حسن روحانی و اکبرهاشمی رفسنجانی ظهر به اتفاق خانواده ناهار را در باغ پرندگان کیش میل می‌کنند و سپس جلسه مهمی در دلفیناریوم کیش با حضور همسران خود خواهند داشت.
شامگاه سه شنبه خانواده رییس‌جمهور از آکواریوم بازدید خواهند کرد و خانواده رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام جهت خرید به بازار پردیس عزیمت خواهند کرد.
به گزارش بی‌ملاحظه، برنامه کاری روسای‌جمهور و مجمع تشخیص مصلحت نظام در روز سیزده به در به صورت فشرده شامل صرف کاهو سکنجبین در سواحل مرجانی و کارتینگ، باگی، جت اسکی و غواصی فرزندان هاشمی رفسنجانی خواهد بود.
طبق برنامه اعلام شده از سوی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام، شامگاه چهارشنبه با بازدید سرزده خانواده‌های این دو مقام مسوول از رستوران میرمهنا این سفر کاری به پایان خواهد رسید و روسای‌جمهور و مجمع تشخیص مصلحت نظام به همراه خانواده‌های خود جهت جمع‌بندی دستاوردهای سفر به جزیره کیش به تهران بازخواهند گشت.

هیچ نظری موجود نیست: