نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۳ اردیبهشت ۴, پنجشنبه

غلامحسین اسماعیلی، رییس سازمان زندان‌های کشور از سمت خود کنار رفت و بلافاصله توسط رییس قوه قضاییه به عنوان رییس کل دادگستری استان تهران منصوب شد.

ییس سازمان زندان‌ها ترفیع گرفت

غلامحسین اسماعیلی، رییس سازمان زندان‌های کشور از سمت خود کنار رفت و بلافاصله توسط رییس قوه قضاییه به عنوان رییس کل دادگستری استان تهران منصوب شد.
عیلی، رییس سازمان زندان‌های کشور که در روزهای اخیر و پس از مطرح شدن ماجرای بند ۳۵۰ اوین نامش در صدر خبرها قرار گرفته بود، دادند، رییس قوه قضاییه در حکمی او را به عنوان رییس کل دادگستری استان تهران منصوب کرد.
گفته شده است که اصغر جهانگیر، دستیار ارشد رییس قوه قضاییه جایگزین اسماعیلی شده است.
اسماعیلی در روزهای اخیر بارها درباره‌ی ماجرای بند ۳۵۰ اوین گفته بود که «اتفاقی در این بند نیافتاده است.»
روکم‌کنی
در همین راستا احمد پورنجاتی از چهره‌های اصلاح‌طلب در فیس‌بوک خود تلویحا این موضوع را «روکم‌کنی» نامید.
وی نوشت: «ما اینیم! زل می‌زنیم توی چشم دوربین و دروغ می‌بافیم (به قصد قربت) از زور پیسی، متوجه غلط‌كاری خودمان كه می‌شویم، تازه می‌افتیم روی دنده‌ی لجبازی (برای رو كم كنی) خاطی را از كار هم كه بركنار می‌كنیم می‌نشانیمش صندلی بغل خودمان كه یعنی: هیچی به هیچی ربط نداره!»
۲۱ زندانی دیگر بند ۳۵۰ به اعتصاب غذا پیوستند
در رویدادی دیگر و در پی اعتصاب غذای اعتراضی ۱۲ زندانی سیاسی محبوس در بند ۳۵۰ زندان اوین، ۲۱ زندانی دیگر به جمع اعتصاب کنندگان غذا پیوستند.
به گزارش کلمه، این زندانیان سیاسی در بیانیه‌ی اعلام اعتصاب خود با تشریح تخلفات ماموران امنیتی که به بند ۳۵۰ یورش آورده بودند با ذکر هفت خواسته تاکید کرده‌اند که تا برآورده شدن درخواست‌ها «به‌رغم میل باطنی و با توجه به اینکه ما هیچ راهی برای رساندن پیام خود و پیگیری مطالبات‌شان باقی نمانده است» دست به اعتصاب غذای نامحدود می‌زنند.
پیش از این هم زندانیان منتقل شده به سلول‌های انفرادی بند ۲۴۰ که هنوز ۱۴ نفر از آن‌ها در انفرادی هستند، اعلام کرده بودند که تا زمان بازگشت به بند ۳۵۰ در اعتصاب غذا خواهند بود.

هیچ نظری موجود نیست: