نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۳ اردیبهشت ۴, پنجشنبه

روز چهارشنبه ٣ اردیبهشت تعدادی از خانواده های زندانیان سیاسی بند ٣٥٠ اوین که بستگانشان مورد ضرب و شتم جانیان اسلامی قرار گرفته اند، به ملاقات رفسنجانی از بنیانگزاران حکومت اسلامی و ماشین سرکوب و جنایتش، رفتند.

طلاعیه شماره ١٧٠ دخیل بستن به جنایتکارانی چون رفسنجانی راه حل نیست

روز چهارشنبه ٣ اردیبهشت تعدادی از خانواده های زندانیان سیاسی بند ٣٥٠ اوین که بستگانشان مورد ضرب و شتم جانیان اسلامی قرار گرفته اند، به ملاقات رفسنجانی از بنیانگزاران حکومت اسلامی و ماشین سرکوب و جنایتش، رفتند.
رژیم اسلامی فشار بر روی فعالین و رهبران کارگری را تشدید کرده و به زندانیان سیاسی در بند ٣٥٠ اوین حمله برد، تا در آستانه اول مه و فضای انفجاری در محیط های کارگری و کل جامعه، مبارزات مردم را عقب زند. اما در برابر این حمله ددمنشانه، زندانیان دربند و خانواده هایشان ایستادند و موجی از اعتراض برپا شد که هنوز هم ادامه دارد و شعار زندانی سیاسی آزاد باید گردد را بیش از بیش به جلو آورده است.
اکنون در برابر موج اعتراضی که به پا شده است، تلاش میشود تا دولت روحانی که رکورد اعدام ها در یک دهه اخیر را دارد، از زیر حمله خانوادهای زندانیان سیاسی و مردم بیرون کشیده شود، تا کل نطام را از زیر ضرب خارج سازند. کشاندن اعتراض بخشی از خانواده های زندانیان سیاسی به دنبال جنایتکارانی چون رفسنجانی و دولت روحانی تلاشی در این راستاست. در برابر این تقلاها و تلاشها باید ایستاد و طرد و افشایش کرد. باید اعلام کرد که دخیل بستن به جانیانی چون رفسنجانی که خود از بانیان این حکومت و یک رکن مهم حفظ این نظامند، و یا کشاندن مبارزه خانواده های زندانیان سیاسی بدنبال کمیته "حقیقت یاب" دولت روحانی همه و همه راهکارهایی در جهت تفرقه در صفوف این مبارزات و به بیراهه بردن آن است. نتیجه آن نیز چیزی جز خریدن عمر بیشتر برای این حکومت سرکوب و جنایت نیست.
خطابه های کثیف جنایتکاری چون رفسنجانی در سالهای ٦٠ در مورد کشتار هزاران انسان آزادیخواه تحت عنوان کفار و محارب با خدا، در اسناد جنایات رژیم اسلامی موجود است و او کسی است که به خاطر دست داشتن در سی و چند سال کشتار و جنایت رژیم اسلامی باید محاکمه شود.
در برابر این تقلاها و تلاشها که رسانه هایی چون بی بی سی و صدای امریکا نیز همراهشان هستند، باید ایستاد و طرد و افشایشان کرد.
در ملاقات روز چهارشنبه ٣ اردیبهشت تعدادی از خانواده های زندانیان سیاسی با رفسنجانی، او به عنوان یک مهره وفادار حکومت اسلامی که از بلند شدن شعار زندانی سیاسی در جلوی اوین و در میان خانواده های زندانیان سیاسی وحشت کرده است، همه تلاشش، مبرا کردن روحانی و دولتش از این جنایت و نسبت دادن حمله ددمنشانه جانیان اسلامی به بند ٣٥٠ اوین به توطئه های دستگاههای امنیتی و قوه قضاییه بود تا بلکه با این کار برای دولت تدبیر و امیدشان مفری پیدا کند.
با شعار زندانی سیاسی آزاد باید گردد باید در برابر کل این تقلاهای و این حکومت سرکوب و جنایت ایستاد.
سخن ما با همان بخش از خانواده هایی که هنوز تحت تاثیر تبلیغات دوم خردادیها و جریانات وابسته به حکومت، توهمی به امثال رفسنجانی و دولت "تدبیر و امیدشان" دارند، اینست که اگر به رهایی فرزندانشان از زندان فکر میکنند، برای آنها نیز راهی جز فاصله گرفتن از کل این حکومت و دستگاه سرکوب و جنایتش باقی نمانده است. سخن ما با آنها اینست که دخیل بستن به رفسنجانی و دولت با شعار "زندان شده فلسطین دولت چرا نشستی"، نیست. دولت خود بخشی از کل این سیستم و این ماشین سرکوب و جنایت است. پاسخ ما طنین انداختن شعار زندانی سیاسی آزاد باید گردد در سطح جامعه و در مناسبتی چو ن روز جهانی کارگر است. در عین حال سخن ما با تمامی خانواده های زندانیان سیاسی و با کل مردم اینست که اجازه ندهید با کشاندن بخشی از صفوف اعتراض شما به درگاه جنایتکارانی چون رفسنجانی و روحانی در صفوف اعتراض شما تفرقه ایجاد شود. عزیزان شما زندانی همینها هستند. علیه همین ها مبارزه کرده اند. پاسخ ما مبارزه متحد برای رها شدن از شر کلیت جمهوری اسلامی و باز کردن درب زندانها و ساختن جامعه ای آزاد و انسانی است.
واقعیت اینست که حمله وحشیانه رژیم اسلامی به بند ٣٥٠ اوین و تشدید فشار بر روی فعالین کارگری و زندانیان سیاسی تا همین جا هزینه سنگینی برای حکومت ایجاد کرده است. از همین رو بدنبال این اتفاق سیاسی مهم و ابعاد اجتماعی این اعتراضات آنهم از درون زندانها و کشیده شدن شعار زندانی سیاسی آزاد باید گردد به خیابان، رژیم بیشتر به هراس و وحشت افتاده است. از جمله اسماعیلی رئیس کل زندانهای حکومت اسلامی با وقاحت تمام از همان ابتدا که اوضاع را پس دید کل ماجرا را تکذیب کرد. پورمحمدی یکی دیگر از جنایتکاران رژیم که خود عضوی از کمیته مرگشان در کشتار سال ٦٠ بود، از این سخن گفت که اتفاق عجیبی نیفتاده و خود زندانیان باعث درگیری مختصری شدند و تمام شد. بعد هم شو مسخره تلویزیونی صدا و سیمایشان با همان اسماعیلی معلوم الحال را بر پا کردند که در آن لبخند های مصنوعی و جنایتکارانه اسماعیلی و دروغگویی های ابلهانه شان تماما حکایت از استیصال و زبونی حکومت بود. حکومتی که بخاطر جنایتش ناگزیر به پاسخ گویی به مردم شده است. خیلی زود جناب اسماعیلی جنایتکار را مجبور شدند از ریاست زندانها برکنار کنند و جلوی رسوایی بیشتر را بگیرند. بدین ترتیب در حالیکه در همین مدت در درون نزاعهای جناحی شان دهها مدرک و سند از حمله ددمنشانه شان به زندان اوین برملا شده است همه چیز را تکذیب کردند و بعد کمی را از زبان پورمحمدی قبول کردند و بعد هم خفقان گرفتند.
مردم عاملین و آمرین حمله به بند ٣٥٠ اوین را میشناسند،. کل حکومت و دستگاه قضائی و سران جمهوری اسلامی مسئول حمله وحشیانه به زندانیان سیاسی در بند ٣٥٠ اوین هستند و مردم از آنها پاسخ میخواهند. بسیاری از خانواده های زندانیان سیاسی بند ٣٥٠ اوین اعلام کرده اند که تا وقتی پاسخ نگیرند و وضع عزیزانشان روشن نشود به تجمعات خود ادامه میدهند. و راه همین است نه متوسل شدن به بخشی از این جنایتکاران و تطهیر کردن آنها.
در کنار زندانیان سیاسی بند ٣٥٠ و خانواده های زندانیان سیاسی بایستیم و برخواستهای فوری و اضطراری زیر تاکید کنیم:
- عاملین و آمرین حمله به بند ٣٥٠ اوین باید به مردم معرفی و مورد پیگرد قرار گیرند.
- فشار بر روی زندانیان سیاسی فورا متوقف شود و زندانیان سیاسی ای که از بند ٣٥٠ اوین به انفرادی ٢٤٠ اوین انتقال یافته اند، فورا به میان همبندانشان در بند ٣٥٠ بازگردانده شده و مورد درمان و مداوای پزشکی لازم قرار گیرند.
- در جریان حمله جنایتکارانه رژیم اسلامی به بند ٣٥٠، زندانیان سیاسی خسارت مالی دیده اند و باید این خسارت به آنان پرداخت شود.
- خانواده های زندانیان سیاسی بند ٣٥٠ اوین در نگرانی بسر میبرند و باید امکان ملاقات فوری با عزیزانشان را داشته باشند.
اسامی زندانیان سیاسی ای که همچنان در انفرادی ٢٤٠ بسر میبرند، به شرح زیر است:
بهنام ابراهیم زاده، محمد امین هادوی، محمد صدیق کبودوند، محمد داوری، بهزاد عرب گل، غلامرضا خسروی، ابوالقاسم فولادوند، مهرداد آهن خواه، رضا اکبری منفرد، مجید اسدی، سعید متین پور، سهیل بابادی، سعید حایری، سمکو خلقتی، رضا همیاری، محمد شجاعی،

بنا بر خبر ها " بهنام ابراهیم زاده و محمدصدیق کبودوند بشدت آسیب دیده اند و دست سمکو خلقتی شکسته است. اینها همچنان درانفرادی هستند.
بهنام ابراهیم زاده یکی از چهره های شناخته شده کارگری است که از خرداد ٨٩ در زندان است و ٥ سال حکم دارد. بهنام یکی از زندانیان سیاسی در بند ٣٥٠ اوین است که در جریان حمله رژیم اسلامی آسیب شدیدی دیده و اجازه ملاقات با وی نیز به خانواده اش داده نشده است.
زندانیان سیاسی بند ٣٥٠ اوین و زندانیان انتقال یافته از این زندان به بند ٢٤٠ و خانواده هایشان و شاهرخ زمانی به حمایت فوری ما نیاز دارند. به هر شکلی که میتوانیم آنان را مورد حمایت و پشتیبانی خود قرار دهیم. اخبار زندانهای رژیم اسلامی و اعتراضات زندانیان سیاسی و خانواده هایشان را وسیعا پخش کنیم.
همه کارگران زندان و زندانیان سیاسی باید فورا از زندان آزاد شوند.
٤ اردیبهشت ٩٣، ٢٤ آپریل ٢٠١٤
Shahla_daneshfar@yahoo.comhttp://free-them-now.blogspot.com

هیچ نظری موجود نیست: