نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۲ آذر ۲۲, جمعه

روحانی پیش از انقلاب در انگلستان چه می‌کرد؟

در کتاب خاطرات آقای روحانی آمده است که در سال ۱۹۷۸ در دانشگاه ال.اس.ای ثبت نام کرده بودند. (LSE - London School of Economics)
 حسن روحانی در کتاب خاطراتش می‌نویسد که در ماه سپتامبر ۱۹۷۸ دوره «ام‌فیل» را در دانشگاه LSE انگلستان آغاز کرده بود. مسوولان دانشگاه اما به سندی یا مدرکی با نام «حسن فریدون» و یا «حسن روحانی» بر نخورده‌اند.



براساس خاطرات‌ ایشان در همان کتاب، آقای روحانی در طول نیم‌سال پاییزی مورد نظر، بارها به فرانسه برای دیدار با آیت‌الله خمینی سفر کردند و بیشتر هم به فعالیت‌های سیاسی مشغول بودند.
آقای روحانی البته در فوریه سال ۱۹۷۹ به ایران بازگشتند.
مسوولان دانشگاه LSE در نامه‌ای به خودنویس اطلاع دادند که کسی با نام حسن روحانی یا حسن فریدون هیچ‌گاه دانشجوی این مرکز آموزشی نبوده است. 
از سوی دیگر، بر اساس آن‌چه روزنامه جمهوری اسلامی (اسفند ۱۳۵۸) منتشر کرده، آقای روحانی دارای مدرک دکترا از دانشگاه لندن در رشته جامعه‌شناسی حقوقی بوده‌اند. این بخش در کتاب خاطرات حسن روحانی تحت عنوان سند شماره ۶۵ منتشر شده است.

- سندی نیز در «دانشگاه لندن» از مدرک دکترای ایشان در سال ۱۹۷۹ یافت نشده است.
آیا دانشگاه‌های مشابهی در لندن با این نام‌ها وجود دارند که ما از آن‌ها بی‌اطلاع باشیم؟ و آیا ممکن است ایشان هم‌زمان، در دانشگاه LSE ثبت نام کرده و از جایی دیگر دکترا گرفته باشند؟

هیچ نظری موجود نیست: