نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۲ آبان ۱۶, پنجشنبه

مسابقه فرار از دست دلال بدنام رژیم


ویژگی منحصر به فرد بابک زنجانی این است که این روزها علیرغم ثروت 25 هزارمیلیارد تومانی‌اش، به جای جاذبه، دافعه پیدا کرده و از دوست صمیمی اش امیر جعفری تا هاشمی رفسنجانی همه از دست او فرار می کنند!
به گزارش صراط نیوز، انتشار تصویری از میلیاردر معروف ایران در کنار اکبر هاشمی رفسنجانی، با واکنش شتاب زده روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام روبه رو شد.
روابط عمومی مجمع در اطلاعیه خود تلاش کرد تا به هر ترتیب ممکن، ارتباط هاشمی با بابک زنجانی را رد کند و اعلام کرد که عکس منتشر شده مربوط به «دیدار اعضای شرکت کننده در اولین جشنواره ملی تولیدکنندگان جوان» در روز چهارشنبه، 30 آبان 1386 است که خبر این دیدار جمعی نیز در رسانه های آن زمان منتشر شده بود.
این واکنش شتاب زده و ادعای "سوءاستفاده برخی رسانه ها از تصاویر بایگانی برای مستندسازی اخبار جعلی و القاء شایعات" در حالی صورت گرفت که بر خلاف ادعای روابط عمومی مجمع، هیچ یک از منتشرکنندگان عکس مدعی تازه و جدید بودن تصویر مربوطه نشده بودند!
گذشته از این موضوع، ویژگی منحصر به فرد بابک زنجانی این است که این روزها علیرغم ثروت 25 هزارمیلیارد تومانی اش، به جای جاذبه دافعه پیدا کرده است.
واکنش مجمع به عکس مشترک رفسنجانی و زنجانی، اولین واکنش از این دست نبود و در واقع واکنش به انتشار تصویر هر یک از شخصیت های معروف هنری، ورزشی و سیاسی کشور با او این روزها به یک اپیدمی تبدیل شده است.
حتی در روزهای گذشته امیر جعفری نیز به همراهی خود با زنجانی در یک مراسم واکنش نشان داد و اعلام کرد که همراهی او با میلیاردر معروف – که گفته می شود با ثروتش می تواند سه بار تیم منچستر یونایتد را بخرد!- به دلیل دوستی قدیمی با او از دوران مدرسه بوده و ارتباطی به امور مالی ندارد.
این در حالی است که برخی دیگر از شخصیت های معروف نیز موضوع دیدار خود با بابک زنجانی را به دلیل حواشی احتمالی آن مسکوت گذاشته اند. باید دید مسابقه فرار از میلیاردر معروف کشورمان تا چه زمانی ادامه خواهد داشت و بعد از مجمع تشخیص مصلحت به کدام نهاد و ارگان خواهد رسید. آیا بعد از هاشمی نوبت روحانی است؟
 
منبع:صراط نیوز

هیچ نظری موجود نیست: