نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۲ مهر ۲۴, چهارشنبه

آقای رجوی پیشرفت کار نیاز به تصمیم و شهامت دارد
سعید جمالی
آقای مسعود رجوی
با احترام
بنظر میرسد که کشتار اخیر در قرارگاه اشرف ابهامی باقی نگذاشته که رژیم و یارانش  در عراق مترصد هر فرصتی هستند تا جنایتی جدید بیآفرینند، از این فراتر دیگر همگی ما هستیم که باید چاره ای بیندیشیم و اقدامی انجام دهیم، از همه امکانات می بایست که بهره جست اما مبنا اگر دلهای سوخته هموطنان نباشد کار به سرانجام نخواهید رسید، اجازه بدهید بدور از هر هیاهیوی تبلیغاتی، بسیجی از همه نیروها و هموطنان صورت بگیرد آنگاه ثمرات آنرا خواهیم دید و دریچه ای به روی واقعیات نیز باز خواهد شد.
مسلما که شما امکانات زیادی در اختیار دارید اگر عزمی وجود داشته  باشد با سازمان دادن آنها در مسیر خارج کردن افراد این کار بخوبی پیش خواهد رفت.  در گام نخست مهم خارج شدن از عراق است، اردن و عربستان سعودی می توانند انتخابی خوب و عملی باشند راه حلهای دیگری نیز وجود دارد که شما  بهتر از دیگران مطلع هستید، مسلما روشن است که  پیشرفت کار الزاما در گرو امکانات نیست و نیاز به تصمیم و شهامت دارد.
اینجانب بنوبه خود در این مسیر حاضر به هر کمکی هستم.  
16 شهریور 92(7 سپتامبر 13)
سعید جمالی (هادی افشار)
منبع:پژواک ایران

هیچ نظری موجود نیست: