نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۲ مهر ۲۴, چهارشنبه

نکته یی برای یاد آوری
ایرج شكری

امروز 15 اکتبر برابر با 23 مهر متوجه انتشار کلیپ پیام 27 شهریور مسعود رجوی در صفحه اصلی  سایت رسمی مجاهدین شدم که در بالای صفحه در سمت چپ قرار دارد. ده روز پیش که من مقاله «واقعیت گریزی و خود محور بینی رهبری، زمینه ساز کشتار مجاهدین در اشرف» را نوشتم، در محلی که اکنون پیام مسعود رجوی قرار گرفته، جملاتی از یکی از فرمایشات بانو مریم رجوی قرار داشت و این پیام نه در سایت مجاهدین و نه در سایت همبستگی ملی نبود و من در مقاله یاد شده به این موضوع اشاره کرده بودم.
همین پیام اکنون در سایت همبستگی ملی هم در پایین صفحه در سمت چپ در زیر دو ویدئو دیگر قرار دارد. من تقریبا هر روز به این دو سایت سر می زنم. حوصله نداشتم که نگاه کنم و ببینم آیا در آن دستکاری کرده و  تغییراتی داده اند یا همان که قبلا منتشر شده بود، بدون تغییر اکنون بنا بر حکمتی که بر نگارنده روشن نیست، حالا در هر دو سایت مجاهدین منتشر شده است. به هرحال دستگاه رهبری مجاهدین حساب کتابهای خودش را دارد و هیچ وظیفه یی هم برای پاسخگویی به افکار عمومی برای خودش نمی شناسد، مثل عدم اطلاع رسانی در مورد دفن اجساد قربانیان فاجعه 19 فرودین 90 در روز انجام مراسم تدفین یا با تاخیر قابل قبول(یکی دو روزه) و به تاخیر انداختن اطلاع رسانی در این مورد به مدت حدود سه ماه. این نکته را برای آن لازم بیاد آوری دیدم که بگویم اشاره من  به عدم انتشار پیام 17 شهریور مسعود رجوی در سایت رسمی مجاهدین و همبستگی ملی در مقاله «واقعیت گریزی...»، اشتباه نبود.
سه شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵ اکتبر ۲۰۱۳
http://iradj-shokri.blogspot.fr

هیچ نظری موجود نیست: