نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۲ تیر ۶, پنجشنبه

همه حاضران در مراسم تقدیر از فعالان ستاد انتخاباتی روحانی؛ از شهرام ناظری و پگاه آهنگرانی تا علی فلاحیان


Rouhani-Meeting-June20th-15 تقاطع: مراسم تقدیر از فعالان ستاد انتخاباتی حسن روحانی، رییس‌ آینده‌ی جمهوری اسلامی، صبح روز پنج‌شنبه (۳۰ خرداد-۲۰ جون) در سالن اجلاس سران در تهران برگزار شد.
در این مراسم، در کنار چهره‌های مطرح هنری هم‌چون شهرام ناظری، پگاه آهنگرانی، عبدالحسین مختاباد و سهیل محمودی، حضور چهره‌های امنیتی چون علی فلاحیان و علی یونسی، وزرای اطلاعات در دولت‌های هاشمی و خاتمی، و حسین فریدون روحانی (برادر حسن روحانی و معاون اسبق وزارت اطلاعات) بیش از سایر حاضران جلب توجه می‌کرد. از علی فلاحیان به عنوان شاه‌کلید و مسوول اصلی پروژه‌ی قتل‌های زنجیره‌ای ده‌ها تن از روزنامه‌نگاران و روشنفکران در دهه‌ی هفتاد خورشیدی نام برده می‌شود.
به گزارش خبرگزاری‌های ایران، حسن روحانی، در سخنرانی خود در این مراسم گفت که پیروزی‌اش در انتخابات را «مدیون تدابیر» رهبر جمهوری اسلامی است: «مخصوصاً آنجایی که در لحظات آخر فرمودند که رای مردم امانت و حق‌الناس است. اگر تدابیر ایشان نبود، معلوم نبود شاهد چنین روزی برای ملت ایران توأم با این همه شادی بودیم یا نه.»
او هم‌چنین یک بار دیگر از هاشمی رفسنجانی، محمد خاتمی، و محمدرضا عارف تشکر کرد.
در همایش روز پنج‌شنبه فعالان ستاد انتخاباتی روحانی، سهیل محمودی، شاعر، پگاه آهنگرانی، بازیگر سینما، و شهرام ناظری، خواننده‌ی سرشناس موسیقی سنتی ایران نیز به ایراد سخنرانی پرداختند. شهرام ناظری که چند بیتی از مثنوی معنوی را نیز با همراهی گروه موسیقی‌اش برای حاضران اجرا کرد، در سخنانی تنها دلیل حضورش در این همایش را «شرکت و پیروزی مردم» در انتخابات اخیر دانست و گفت: «اگر من در چنین مجلسی شرکت می‌کنم دلیلش خنده‌ای است که اکنون بر لب‌های شماست.»
او افزود: «اهل فرهنگ و هنر چشم امید به رییس‌جمهور محبوب‌شان، دکتر روحانی، دارند، همان‌طور که به خاتمی داشتند. این قشر از مردم در حال حاضر انتظار دارند به بخش فرهنگ و هنر توجه بیشتری شود.»
در پایان این مراسم، حسن روحانی از تمبر یادبود انتخابات روز ۲۴ خرداد با عنوان «ملت» که به تصویر یک «کلید»، به عنوان نماد انتخاباتی او منقش است، رونمایی کرد.
گفتنی است اجرای مراسم روز پنج‌شنبه بر عهده‌ی رضا رشیدپور، مجری سابق رادیو و تلویزیون دولتی ایران بود که در سال‌های اخیر ممنوع‌التصویر شده است.
هم‌چنین علی مطهری، هادی غفاری، زهرا اشراقی و فاطمه هاشمی رفسنجانی از جمله دیگر چهره‌های سیاسی حاضر در این مراسم بودند.
گزارش تصویری از این همایش را در ادامه ببینید. تصاویر از خبرگزاری‌های فارس و ایرنا انتخاب شده‌اند.

مطالب مرتبط

هیچ نظری موجود نیست: