نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۰ اسفند ۲۰, شنبه

مظلوم نمایی پان ترکیسم با عکس های جعلی در رابطه با فاجعه خوجالی!

مارس 9, 2012 
پانترکها چون از ارمنیان در جنگ قره باغ شکست خوردند به ناچار برای ادامه جنگ روانی رو به این حرکات مفتضحانه آوردند. در این جنگ به مانند هر جنگ دیگری ارتش هر دو کشور مرتکب جنایات زیادی شدند. پس از پیروزی ارمنیان، پانترک ها برای ایجاد نفرت بیشتر از ارامنه در دل مردم آذربایجان با عکسهای جعلی رو به مظلوم نمایی آوردند. در اینجا توضیحات خوبی در مورد این عکسهای جعلی میدهیم و باز ثابت خواهد شد که مکتب پانترکیسم که در تاریخ دروغ میگوید (ترک بودن ایلامیها و مادها و سومریها و بابک خرمدین..) و در آمار دروغ میگوید (۴۰ ملیون ترک در ایران! و سه برابر کردن آمار ترکزبانان) , در مظلوم نمایی نیز عکسهای جعلی درست میکند.
به این عکس جعلی نگاه کنید:

نمونه ای از جعل پانترکی
نمونه ای از سوء استفاده پان ترک ها  از این تصویر (سایت رسمی دولت جمهوری آذربایجان)
نمونه ای دیگر در کمپین خوجالی در ترکیه
چندین مورد از اشتباهات فاحش جاعلان در این عکس تکان دهنده را شرح میدهم: (قسمت مربوط به هر نکته در عکس بعدی نشانه گذاری شده است)
۱- برش نشان داده شده در تصویر به وضوح یک برش مسطح است، فرم و یکنواختی دقیق آن بدون شک حکایت از یک برش با اهداف پزشکی دارد و نه یک برش سادیسمی و جنایتکارانه. این تصویر از یک عمل جراحی پزشکی برداشته شده است.
۲- دستکش های پزشکی به وضوح قابل مشاهده هستند.
۳- در این قسمت یک چاقوی جراحی دیده میشود. درست است که در زمان جنگ هر دو کشور با کمبود ادوات نظامی مواجه بودند اما ادعای استفاده ارتش ارمنستان از چاقوی جراحی/کالبد شکافی بی نهایت مضحک است.
۴- پارچه سفیدی را در عکس مشاهده می‌کنید که بدن مادر را تا قسمتی که سر نوزاد قرار دارد پوشانده است. این به وضوح نشان می‌دهد که افراد حاضر در صحنه قصد داشتند مانع از لمس جسد مادر توسط جنین بشوند. پس باید نتیجه گرفت این تصویر از یک نوزاد زنده برداشته شد است نه نوزادی که با وحشیگری به قتل رسیده است. همچنین از مقایسه جثه نوزاد با چاقوی جراحی که اندازه استانداردی دارد می‌توان متوجه شد که تصویر متعلق به یک نوزاد زنده متولد شده است و نه نوزادی که وحشیانه از شکم مادر بیرون کشیده شده است.
۵- آستین قابل مشاهده در تصویر متعلق به یک کت مخصوص جراحی است و نه یک یونیفورم نظامی یا پرستاری که باری دیگر ثابت میکند این تصویر از یک عمل جراحی برداشته شده است.
۶- به دست هایی که سر نوزاد را نگاه داشته اند دقت کنید: تنها یک ماما یا جراح سر نوزاد را چنین محتاطانه نگاه میدارد، آن هم سر یک نوزاد زنده تازه متولد شده را.
۷- در تصویر برش های صاف دنده های مادر کاملا قبل مشاهده هستند. ایجاد چنین برش هایی با یک چاقو یا حتا اره نظامی غیر ممکن است و نیاز به ادوات ویژه پزشکی دارد.
۸- به دست راست جسد در تصویر دقت کنید. آثار تورم و و رنگ دست نشان از این دارد که حداقل ۳۶ ساعت از مرگ فرد گذشته است اما چنین آثاری از تورم و فساد در بدن نوزاد دیده نمیشود. زنده ماندن یک نوزاد بیش از ۲۴ ساعت در بدن مادر مرده غیر ممکن است. زنده بودن جنین در این تصویر حقیقتی غیر قابل انکار است.
۹- مرز میان روشنی و تیرگی در ناحیه لگن بیانگر آن است که به احتمال بسیار زیاد این تیرگی بر اثر تغیرات پوست پس از مرگ ایجاد شده است و بدن در هنگام مرگ و پس از آن به حالت دمر قرار داشته است. بخش داخلی ران – که تیره نشده است – این مساله را تایید میکند. به بیان دیگر:
الف) زن باردار نمیتوانسته در حالت خوابیده به پشت مرده باشد. شواهد قابل مشاهده همانطور که ذکر شد بیانگر این موضوع هستند.
ب) همچنین زن نمیتوانسته بر روی شکم دراز بکشد. زیرا به دلیل حاملگی و برجستگی شکم در صورت دراز کشین بر روی شکم لگن در هوا معلق مانده و قسمت های داخلی ران نیز برخلاف تصویر تغییر رنگ میدادند.
۱۰- وجود بلور های بسیار در تصویر که وجود آنها در یک تصویر سیاه و سفید دست نخورده غیر ممکن است به وضوح نشان میدهد که این تصویر بارها با فتوشاپ یا دیگر برنامه های گرافیکی اصلاح شده است.
۱۱- اختلاف وضوح تصویر نوزاد و مادر در تصویر نشان میدهد که این عکس توسط دوربینی با قابلیت «وضوح موضعی» برداشته شد است که این گونه دوربین ها سالها بعد از فاجعه خوجالی (۱۹۹۲) ساخته شدند.
۱۲- عدم وجود تصویر از این قربانی با زاویه متفاوت و نیز نبود هیچ اثری از این تصویر در اینترنت که متعلق به  قبل از سال ۲۰۰۴ میلادی باشد برهان دیگری بر اثبات ساختگی بودن این تصویر است.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی بر روی آن کلیک کنید
یکی از پانترک ها بیشرمانه در یک بحث دیگر مینویسد:
«یک لحظه تو چشای این کودک معصوم که به این وضع فجیع کشته شده نیگا کنین»
بله با عکسهای دروغین که پانترکها ساخته اند، میخواهند مظلوم نمایی کنند.
پانترکها که نماینده فرهنگی آنها تیمور و چنگیز و آتیلا است و همچنین پنج نسلکشی در ترکیه در صد سال اخیر انجام دادند:

  • نسلکشی ارمنیان
  • نسلکشی یونانیان
  • نسلکشی آسوریان
  • نسلکشی زازاها
  • نسلکشی کردها
حالا به ایرانیانی که از تمامیت ارضی کشور دفاع میکنند، فاشیست میگویند. نژادپرستانی که آرزوی نابودی تمامی یونانیان و ارمنیان و ایرانی تباران قفقاز، آذربایجان و آناتولی را در سر دارد. این مانند اینست که برده گیران سیاهان به سیاهان برده فاشیست بگویند.
حالا امروز مظلوم نمایی را حربه دیگر خود برای امتیاز گرفتن کردند. همین الان وضعیت اقتصادی آذربایجان ایران بهتر از جاهای دیگر است ولی پانترکی ها روز و شب به ایرانی و تمدن ایرانی و زبان فارسی و فرهنگ ایران توهین میکنند.

این عکس نمونه دیگری از دزدی و جعل پانترکان است:
این تصویر تاسفبار در واقع متعلق به زلزله سال ۱۹۸۳ در شرق ترکیه است که پانترک ها با بیشرمی و هتک حرمت این کودکان کشته شده از آن سوء استفاده میکنند.
نمونه ای از سوء استفاده پانترک ها
میتوانید نسخه اصلی عکس همراه با توضیحات را در سایت روسی زیر مشاهده کنید:
Webpark
یک نمونه دیگر از دزدی:

این تصویر در اصل متعلق به درگیری های سال ۱۹۹۹ در کوزوو است. اما باز هم پانترک ها با هتک حرمت این کشته شدگان تصویر را مصادره کرده اند.
تصویر اصلی را میتوانید در اینجا مشاهده کنید. 
ویدویی در همین رابطه
چندین نمونه از مصادره این عکس توسط پانترک ها:
استفاده تصویر در کتاب چاپ شده در جمهوری آذربایجان (سال ۲۰۰۶)
استفاده تصویر در تظاهراتی مضحک 

تصویر جعلی در دستان پانترک تجزیه طلب که لیاقت ایرانی و آذربایجانی خطاب شدن را ندارد.
بیشک جنگ افروزی و کشتار شهروندان بیگناه و بیدفاع کاری غیر انسانی و محکوم است اما تکان دهنده تر و بیشرمانه تر از آن استفاده از خون کشته شدگان بیگناه و بیطرف برای نفرت پراکنی و پیشبرد اهداف سیاسیست. به امید روزی که صلح و انسانیت را در تمام جهان به خصوص خاورمیانه شاهد باشیم.

هیچ نظری موجود نیست: