نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۰ اردیبهشت ۱۴, چهارشنبه

رنجنامه همسر وجيه الله ميرزا گلپور زندانی بهايی

14ارديبهشت:

خبرگزاری هرانا - همسر وجيه الله ميرزا گلپورشهروند بهايی ساکن ساری که در سن 71 سالگی در ساری بازداشت و به تبعيدگاه نشتارود منتقل شد در رنجنامه ای به تظلم خواهی از خود و خانواده اش پرداخته است.

در بخشی از اين نامه و با اشاره به مشکلات جسمی ايشان آمده است:" در طی اين چند روز نه صدای آرام بخش همسرم را شنيدم و نه اجازه ملاقاتش را يافتم. نه از مکانش با خبرم و اتهامش را می دانم که چيست؟ رگ قلبش مسدود است و با آنژيوگرافی نيز باز نشد، تحت شرايط سخت در تبعيدگاه نشتارود و بازجويی ها اگر سکته نمايد، مسئولش کيست؟ می دانم که اين سختی ها را فق! ط همسرم متحمل نمی شود بسياری از هموطنانم در مسير احقاق حقوق شهروندی به ناحق انواع بلايا را تحمل می کنند. خدای را شاکرم که در مسير عدالت خواهی همسرم را در کنار ساير هموطنانش قرار داد و ! اميدوارم که روزی رسد که همه ايرانيان فارغ از هر دين و قوميتی در نهايت برابری و برادری در احيای وطن عزيزشان دست دوستی به هم دهند



14 اردیبهشت 1390

هیچ نظری موجود نیست: