نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۰ اردیبهشت ۱۴, چهارشنبه

14ارديبهشت :احمدي‌نژاد، مصلحی را از جلسه امروز هيأت دولت بيرون کرد؟




آفتاب: در حالی که خبرگزاری فارس و ايرنا از تشکيل جلسه هيأت دولت به رياست محمود احمدي‌نژاد و با حضور حجت‌الاسلام والمسلمين مصلحی وزير اطلاعات، خبر داده بودند، برخی از سايت‌های خبری مدعی شده‌اند که محمود احمدي‌نژاد، مصلحی را از جلسه هيأت دولت بيرون کرد.
به گزارش آفتاب، فارس در خصوص تشکيل جلسه هيأت دولت نوشته بود: جلسه صبح امروز(چهارشنبه) هيأت دولت به رياست محمود احمدي‌نژاد رئيس‌جمهور كشورمان و با حضور اكثر وزرای دولت از جمله حجت‌الاسلام والمسلمين حيدر مصلحی وزير اطلاعات برگزار شد. خبرگزاري‌ ايرنا نيز
در همين ارتباط سايت خبری مشرق نوشت:

بر اساس گزارش تصويری سايت پرزيدنت (سايت رسمی رياست جمهوری) مصلحی وزير اطلاعات در جلسه امروز (چهارشنبه) هيأت دولت حضور نداشته است.

پس از انتشار خبر عدم حضور وزير اطلاعات در جلسه امروز (چهارشنبه) هيأت دولت، دفتر رئيس جمهور مدعی شد که حجت الاسلام مصلحی در جلسه امروز صبح هيأت دولت حضور داشته است. اين در حالی که در تصاوير منتشر شده در سايت رسمی رياست جمهوری (پرزيدنت) هيچ عکسی که مصلحی را در جمع اعضای هيأت وزيران نشان دهد ديده نمي‌شود.

قاعدتا اگر وزير اطلاعات در جلسه امروز دولت که به رياست احمدي‌نژاد تشکيل شد، حضور داشت دفتر رئيس‌جمهور به سادگی با انتشار عکس حضور او مي‌توانست ادعای خود را ثابت کند.
فرارو نيز نوشت: محمود احمدي‌نژاد، حيدر مصلحی وزيراطلاعات را از جلسه امروز هيأت دولت بيرون کرد. به گزارش فرارو به نقل از منابع مطلع در هيأت دولت، پس از حضور حيدر مصلحی در جلسه صيح امروز هيأت دولت، رييس‌جمهور از وی درخواست کرده است که جلسه را ترک کند. اين در حالی است که خبرگزاري‌ها از تشکيل جلسه هيأت دولت به رياست احمدي‌نژاد و با حضور وزير اطلاعات خبر داده بودند.
رييس‌جمهور چندی پيش با استعفای حيدر مصلحی موافقت کرد که اين اقدام با مخالفت رهبر معظم انقلاب روبه رو شد و با حکم رهبری مصلحی در سمت خود باقی ماند. پس از اين اتفاق رييس‌جمهور برای مدتی در محل کار خود حاضر نشد که با انتقاد فراوان چهره‌های اصول‌گرا روبه‌رو گرديد.

احمدي‌نژاد اوايل هفته جاری در محل کار خود حاضر گرديد و در جلسه قبلی هيأت دولت بر تبعيت از ولايت فقيه تاکيد کرد.

هفت‌صبح نيز نوشت: يک منبع آگاه دليل تاخير رييس‌جمهور برای حضور در جلسه هيات دولت را کاری عنوان کرد.
به گزارش «هفت صبح»، وی افزود: ورود رييس‌جمهور به جلسه دولت پس از خروج وزير اطلاعات نيز يک اتفاق متعارف بوده است. وی در تشريح اين مسأله ادامه داد: اصولا روال کار هيأت دولت به اين صورت است که وزرا به ندرت تا آخر در جلسه حضور خود را ادامه می دهند و ورود و خروج به جلسه در زمان‌های مختلف موضوعی متعارف است. در جلسه امروز نيز چندين وزير تاخير داشته يا زودتر خارج شده‌اند که مشکلی از اين بابت وجود ندارد.

هیچ نظری موجود نیست: