نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۸۸ اسفند ۱۲, چهارشنبه

فرزند جعفر پناهی :پدر و ساير اعضای خانواده و مهمانان پدرش در حين فيلمبرداری فيلمی که مجوز داشته بازداشت شده اند.

12اسفند :

کلمه:پناه پناهی ، فرزند جعفر پناهی ضمن ابراز نگرانی از وضعيت خانواده خود که نيمه شب دوشنبه بازداشت شده اند ، خبرپردازی برخی سايت های اينترنتی در اين زمينه را تکذيب کرد.

وی در گفتگو با کلمه اعلام کرد که پدر و ساير اعضای خانواده و مهمانان پدرش در حين فيلمبرداری فيلمی که مجوز داشته بازداشت شده اند.

فرزند جعفر پناهی گفت: اينکه گفته اند منزل پدر من از قبل از انتخابات، محل ساخت فيلم ضد نظام بوده کاملا کذب است و پدر من هيچ فيلمی ضد نظام نساخته ضمن اينکه درباره رويدادهای اخير نيز فيلمی نساخته است.

پناه پناهی با بيان اينکه ساخت فيلم هنوز تمام نشده تصريح کرد: برخی آقايانی که شايعه پردازی ميکنند چگونه قبل از ساخت و تدوين فيلم درباره محتوای آن چنين ادعاهايی را مطرح می کنند؟

فرزند جعفر پناهی ادعاهای طرح شده در برخی سايت ها به نقل از او را تکذيب کرده و گفت: من بعد از بازداشت خانواده ام فقط با يک سايت خبری مصاحبه کرده ام اما برخی سايت ها اغراق کرده و حرفهايی را به من نسبت داده اند از جمله اينکه به نقل از من نوشته اند در منزل پدرم مهمانی بوده در حاليکه هيچ مهمانی ای در کار نبود و من فقط گفته ام که مهمانان پدرم بازداشت شده اند. اين مهمانان نيز همگی عوامل فيلمبرداری و اکثرا عوامل تدارکات بودند و فيلمبرداری نيز با مجوز انجام می گرفته وآنها در حالی در حين فيلمبرداری بازداشت شده اند .

پناه پناهی با بيان اينکه هيچ گونه اطلاعی از محل نگهداری و وضعيت خانواده اش ندارد گفت: من به شدت نگران خانواده ام ، به خصوص خواهر و مادرم هستم.

جعفر پناهي، کارگردان مشهور سينما نيمه شب دوشنبه به اتفاق همسر، دختر و مهمانانش بازداشت شده اند و دادستان تهران روز گذشته گفته است که بازداشت وی به علت هنرمند بودن ايشان نيست و جنبه سياسی هم ندارد.

جعفری دولت آبادی افزوده است که جعفر پناهی در مظان ارتکاب برخی جرايمی بوده که گزارش شده و دستگيری او به دستور قاضی پرونده بوده و تحقيقات ادامه دارد.

همزمان سايت تابناک به نقل از يک منبع آگاه نوشته است که جعفر پناهی به همراه دوستان و همکاران خود در حال تهيه فيلمی عليه نظام بوده اند که با هوشياری دستگاه های امنيتی و با عملياتی به هنگام، او و همکارانش بازداشت شدند.

اين سايت همچنين جعفر پناهی را متهم کرده است که محل زندگی اش از پيش از انتخابات و پس از ۲۲ خرداد محل ساخت فيلم عليه نظام بوده است.

هیچ نظری موجود نیست: