نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۳ شهریور ۱۹, چهارشنبه

تیم ملی والیبال ایران با پیروزی برابر استرالیا سه امتیاز شیرین را در نخستین بازی خود در مرحله دوم رقابتهای جهانی لهستان کسب کرد. تیم کشورمان که در مرحله دوم این مسابقات در گروه E قرار دارد با این برد شروع خوبی را رقم زد و سه امتیاز به اندوخته‌های قبل خود اضافه کرد.

پیروزی قاطع تیم ملی ایران برابر استرالیا/ سه امتیاز شیرین برای مردان کواچ
تیم ملی والیبال ایران با پیروزی برابر استرالیا سه امتیاز شیرین را در نخستین بازی خود در مرحله دوم رقابتهای جهانی لهستان کسب کرد. تیم کشورمان که در مرحله دوم این مسابقات در گروه E قرار دارد با این برد شروع خوبی را رقم زد و سه امتیاز به اندوخته‌های قبل خود اضافه کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی والیبال ایران و استرالیا از ساعت 22:55 روز چهارشنبه در مرحله دوم رقابتهای جهانی لهستان به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی را تیم ایران با حساب 3 بر یک به سود خود پایان داد. تیم کشورمان ست‌های اول، دوم و چهارم را به ترتیب با امتیازات 25 بر 23، 25 بر 21 و 25 بر 17 مقابل حریف خود برنده شد و ست سوم را 25 بر 21 واگذار کرد.

تیم ایران در این بازی یک تغییر را در دفاع میانی خود در قیاس با مرحله نخست انجام داده بود. آرمین تشکری از ابتدا جایگزین غلامی شد و در ارنج اولیه قرار گرفت. غفور، قائمی، معروف، موسوی، میرزاجانپور و ظریف(لیبرو) دیگر بازیکنان ایران بودند.

تیم ایران که به خوبی از ضعف در دریافت اول حریف با خبر بود با سرویس‌های هدفدار خود دریافت کننده‌های استرالیا را تحت فشار قرار داد و بعد از اینکه در امتیازات اولیه با حریف پیش رفت کم کم از این تیم فاصله گرفت و وقت اول استراحت فنی را 8 بر 5 به سود خود ثبت کرد.

استرالیا که تمام بار حملات خود را روی دوش ادگار بازیکن 208 سانتیمتری خود می‌کشید با یک دفاع خوب و یک پوئن سرویس فاصله را کاهش داد. استرالیا با دو دفاع خوب روی تور در امتیاز 15 بر 14 از ایران پیش افتاد و در وقت دوم استراحت فنی 16 بر 15 پیشی گرفت.

تیم ایران در ادامه کار در دفاع روی تور به شرایط عادی خود بازگشت و 22 بر 18 پیش افتاد تا مربی حریف بار دیگر تقاضای تایم اوت کند. استرالیا در ادامه دو امتیاز متوالی گرفت تا این بار کواچ تایم اوت بگیرد. دو اشتباه از میرزاجانپور و قائمی برتری 24 بر 23 ایران را نشان می‌داد که کواچ بار دیگر تایم اوت را تقاضا کرد. تیم ایران در پایان این ست 25 بر 23 برنده شد.

استرالیا در ست دوم به خصوص در دفاع روی تور شرایط بهتری داشت و با ایران برابر پیش رفت تا اینکه ایران در امتیاز ششم از این تیم پیش افتاد ولی اشتباه موسوی در سرویس و یک تک دفاع از حریف باعث شد استرالیا در وقت اول استراحت فنی برتری 8 بر 7 خود را رقم بزند. استرالیا این روند را تا برتری 10 بر 8 ادامه داد اما سرویس‌های خوب تیم ایران و چند دفاع روی تور از سوی مدافعان کشورمان ورق را به سود کشورمان بازگرداند و برتری 16 بر 14 تیم ایران را در وقت دوم استراحت فنی در پی داشت.

سرویس‌های هدفدار تیم ایران دریافت کننده‌‌های استرالیا را به دردسر انداخت و امتیازات متوالی را برای تیم کشورمان به دنبال داشت. حریف که تنها روی امتیازگیری توماس ادگار بازیکن پشت خط زن خود دل بسته بود در نهایت این ست را 25 بر 21 به تیم ایران واگذار کند.

در ست سوم بازیکنان ایران تا حدی حریف را دست کم گرفتند و استرالیا هم روی درخشش ادگار امتیازات زیادی را کسب کرد طوری که وقت نخست استراحت فنی را 8 بر 4 پیش افتاد. پس از آن بازیکنان ایران با سرویس‌های خوبی که داشتند به یک امتیازی حریف رسیدند. یک بدشنانسی فاصله را بیشتر کرد و استرالیا وقت دوم استراحت فنی را 16 بر 14 پیش افتاد. بعد از آن به یکباره حریف شروع به امتیازگیریهای متوالی کرد و با استفاده از اشتباهات متعدد بازیکنان ایران ست سوم را 25 بر 21 برنده شد تا کار به ست چهارم کشیده شود.

با شروع ست چهارم تیم ایران کاملا حریف را کنترل کرد و با سرویس‌های خوب خود وقت اول استراحت فنی را 8 بر 4 پیش افتاد. استرالیا در ادامه نتوانست کاری از پیش ببرد و در خط حمله کاملا مهار شد و اینگونه بود که تیم ایران وقت دوم استراحت فنی این ست را 16 بر 8 به سود خود ثبت کرد. تیم ایران سرانجام این ست را 25 بر 17 برنده شد تا در مجموع این بازی را برنده شود.

با این برد تیم کشورمان جمع امتیازات خود را به عدد 8 رساند. تیم کشورمان 5 امتیاز هم از پیروزی برابر ایتالیا و آمریکا در دور قبل اندوخته بود. تیم ایران عصر روز پنجشنبه در دومین بازی خود در این مرحله برابر آرژانتین قرار می‌گیرد.


هیچ نظری موجود نیست: