نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۳ مهر ۱, سه‌شنبه

بازار چابهار (خیابان امام خمینی) پلیس راهنمایی و رانندگی یک جوان موتورسوار بنام «شکیل قادری» را پس از جریمه نقدی بداخل کانکس خود انتقال داده و بشدت مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد

پس از ضرب و شتم یک جوان در کانکس پلیس راهنمایی و رانندگی در بازار چابهار مردم با پلیس درگیر شدند و این درگیری تا یک ساعت بطول انجامید.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، اوایل شامگاه دوشنبه ۳۱ شهریور در بازار چابهار (خیابان امام خمینی) پلیس راهنمایی و رانندگی یک جوان موتورسوار بنام «شکیل قادری» را پس از جریمه نقدی بداخل کانکس خود انتقال داده و بشدت مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد.

این برخورد با اعتراض و سپس درگیری رهگذران با پلیس روبرو شده و مردم اقدام به بستن خیابان کرده و خواستار پاسخگویی مسئولان شدند.

پس از چند دقیقه پلیس ضد شورش برای متفرق کردن مردم به محل مراجعه می‌کند که این خود باعث شدت درگیری می‌شود.

یکی از حاضران در محل به گزارشگر هرانا گفت: «این بار چندمی است که این نوع درگیری که مقصر اصلی آن پلیس راهنمایی و رانندگی و یا نیروی انتظامی است رخ می‌دهد. چند ماه پیش نیروی انتظامی یک جوان بلوچ را دقیقا در همین محل زیر می‌گیرد و مردم اعتراض می‌کنند و با پلیس درگیر می‌شوند.»

گفتنی است، طبق یکی از عکسهایی که در اختیار خبرگزاری هرانا قرار گرفته فرماندار چابهار برای آرام کردن مردم در محل حضور یافته بود.








هیچ نظری موجود نیست: