نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۳ مهر ۱, سه‌شنبه

، به ازای هر تهرانی بیش از چهار موش وجود دارد.

به گزارش «اعتماد» براساس استانداردهای جهانی، وجود یک موش به ازای هرانسان طبیعی و جزء لاینفک اکوسیستم زندگی انسانی است اما اگر ادعای رییس کمیسیون محیط زیست شوراحقیقت داشته باشد، به ازای هر تهرانی بیش از چهار موش وجود دارد. موش هایی که به گفته کارشناسان «رات» ـ موش های نروژی ـ هستند و نه «موش». درحقیقت «رات» هایی که درپایتخت دیده می شوند، گونه یی جهش یافته از موش ها هستند که بسیار پرقدرت تر از موش ها بوده و خون آشام نیز هستند. به طوری که به راحتی بچه موش ها را می خورند و از خوردن لاشه های موش های مرده ابایی ندارند. به این ترتیب جای تعجب ندارد که این خزندگان به سایر جانوران و حتی انسان هم حمله کنند. این یک واقعیت علمی و اثبات شده است نه یک گزارش تخیلی.

به نوشته اعتماد، براساس آمارهای اعلام شده از آمار موش های تهران، به ازای هر نفر از جمعیت حدود 12 میلیونی این کلانشهر چهار موش وجود دارد؛ محمد حقانی، رییس کمیسیون محیط زیست شورای شهر پیش از این از آمار 50 میلیون موش زنده خوار درپایتخت خبر داده. تاکنون گزارش های متعددی در زمینه هجوم موش ها منتشر شده است. به عنوان مثال در تاریخ 9 دی ماه 1387، ساکنان روستای «مسکن» درسبزوار با حمله غافلگیرانه تعداد بی شماری موش به مزارع و حتی منازل خود روبه رو شدند، جمعیت 850 نفری آن مجبور به کوچ از روستا و سکنی گزیدن درمحوطه یی به شعاع 30 کیلومتری روستای قبل شدند.

هیچ نظری موجود نیست: