نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۳ شهریور ۲۴, دوشنبه

همان برنامه ی مشهور " هویت " بود . از رنگ و بوی كار متوجه شدم آشپزخانه اش كجا بوده . البته " قاطی پاتی " بود : از برخی چهره های خارج نشین مخالف نظام تا مرحوم مهندس سحابی و دكتر زرین كوب .

 احمد پورنجاتی، معاون تلویزیون در دوران ریاست دکتر لاریجانی بر صداوسیما در صفحه شخصی خود خاطره ای ناگفته از این دوران روایت کرد.

متن این خاطره بدین شرح است:

سال 74 ، من معاون سیما بودم . آقای علی لاریجانی با من تماس گرفت كه : برنامه ای در چند بخش در باره ی برخی عناصرفرهنگی مساله دار ضدانقلاب تهیه شده ،خوب است كه در شبكه یك پخش شود . گفتم : بفرستید ببینم . همان برنامه ی مشهور " هویت " بود . از رنگ و بوی كار متوجه شدم آشپزخانه اش كجا بوده . البته " قاطی پاتی " بود : از برخی چهره های خارج نشین مخالف نظام تا مرحوم مهندس سحابی و دكتر زرین كوب . 

به لاریجانی گفتم : موافق این كار نیستم . بیش از آن كه یك كار رسانه ای باشد ، نوعی تبلیغات سیاه و شبه اطلاعاتی و یك طرفه است . ..... از من كه نا امید شد ، به معاون سیاسی سازمان سپرد كه در باكس های مربوط به آن حوزه پخش كنند . پخش شد . 

روزی در دیداری خصوصی نظرم را به مقام مسؤولی گفتم. به ویژه در مورد دكتر زرین كوب كه چه جفایی شده در حق آن فرزانه ! قرار شد برای دلجویی و جبران ، من به نمایندگی از سوی آن مقام ، از دكتر زرین كوب دعوت كنم كه به عنوان میهمان از سوی مقام رهبری به سفر حج دعوت شوند . با ایشان تماس گرفتم : 

1-" سلام ، استاد ! مزاحم شدم كه اگر افتخار بدهید و مقتضی باشد ، امسال در سفر حج ، به عنوان میهمان مقام رهبری در خدمت حضرت عالی باشیم . "

2-" بسیار سپاسگزارم از ایشان و شما . متاسفانه وضع مزاج من برای سفر مساعد نیست .....

هیچ نظری موجود نیست: