نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۳ شهریور ۲۴, دوشنبه


دبیر کل انصار حزب الله از آغاز فعالیت گشت ارشاد این گروه شبه نظامی در هفته آینده با حضور ۴ هزار نیرو خبر داد.

عبدالحمید محتشم، دبیر کل انصار حزب الله، در گفت‌وگو با خبرگزاری آریا اعلام کرد که کار گشت‌های ارشادی انصار حزب الله آغاز شده، «اما به صورت تمام عیار» از هفته آینده شروع خواهد شد.
وی گفت که نیروی عملیاتی انصار حزب الله در این طرح شامل 3 هزار زن و یک هزار مرد است که «مربیان آنها ائمه جماعات مساجد و روحانیون بوده‌اند.»
دبیرکل انصار حزب‌الله اضافه کرد که این افراد کارت شناسایی ندارند و «کارت و این جور چیزها برای کارهای حکومتی است.»
با این حال وی تأکید کرد: «گرفتن و بردن کار ما نیست. این مسایل از وظایف حکومتی است. ما تذکر زبانی می‌دهیم اما این تذکر حتما جدی و موثر خواهد بود.»
پیشتر سخنگوی وزارت کشور به خبر آغاز عملیات خیابانی وسیع «انصار حزب‌الله» برای حذف کسانی که «مفسدان و حامیانشان» نامیده شده‌اند،واکنش نشان داده بود.
حسینعلی امیری به انصار حزب‌الله هشدار داده بود: «اگر اقدام غیرقانونی و بدون مجوزی توسط هر گروهی انجام شود، بدون‌شک نیروی انتظامی به وظیفه ذاتی خودش عمل خواهد کرد.»
با این حال دبیرکل انصار حزب‌الله نسبت به این واکنش وزارت کشور گفته است: «در مورد آقای رحمانی فضلی ما با ایشان مکاتبه داشتیم و تلاش کردیم دغدغه ایشان را بر طرف کنیم.»

هیچ نظری موجود نیست: