نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۳ شهریور ۲۶, چهارشنبه

* تکمیل صحن حضرت زهرا  در نجف با پول مردم ایران: 600 میلیارد تومان
* کوثری: وزارت ارشاد حق بستن هیچ سایتی را مگر با حکم قضایی ندارد

تکمیل صحن حضرت زهرا  در نجف با پول مردم ایران: 600 میلیارد تومان

خبرگزاری تسنیم: رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات با بیان اینکه تاکنون ۲۰۰ میلیارد تومان برای پروژه صحن حضرت زهرا  هزینه شده است، گفت: پیش‌بینی می‌کنیم اگر هر ایرانی هزار تومان به این پروژه کمک کنند، ما پروژه را جمع می‌کنیم.

حسن پلارک در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در خصوص آخرین وضعیت صحن زهرا ظهار داشت: در قسمت زیارتی این صحن، اسکلت صحن پیشرفت 98 درصدی داشته است و فقط 2 درصد از این قسمت مانده است که به زودی اتمام می‌یابد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات با بیان اینکه تاکنون برای تکمیل این پروژه‌ها حدود 200 میلیارد تومان هزینه کردیم که بخش بسیاری از آن را مردم تامین کردند، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌کنیم که حدود 400 میلیارد تومان دیگر برای تکمیل پروژه صحن حضرت زهرا سلام الله علیها نیاز است که البته بخشی از آن تامین شده است و ما برای شروع صحن‌های دیگر مشکلی نداریم اما برای ادامه کار نیاز به کمک مالی داریم.

کوثری: وزارت ارشاد حق بستن هیچ سایتی را مگر با حکم قضایی ندارد

سردار اسماعیل کوثری، نماینده مجلس، در گفتگو با «نسیم» درباره عملکرد وزارت ارشاد در فیلتر کردن چند سایت خبری در روزهای اخیر گفت: وزارت ارشاد حق بستن هیچ سایتی را ندارد مگر با حکم قضایی و از سوی قوه قضائیه صادر شده باشد.

وی ادامه داد: فقط به دلیل نقد از سوی سایتی قوه قضائیه  مجوز فیلتر کردن ندارد مگر اینکه وزارت ارشاد به قوه قضائیه این موضوع را منتقل کند، بررسی انجام شده بعد از تصمیم گیری حکم صادر شود در نهایت نیز قوه قضائیه حکم را به وزارت ارشاد ابلاغ کند وگرنه وزارت ارشاد به تنهایی حق فیلتر کردن هیچ سایتی را ندارد.

اخیرا وزارت ارشاد اعلام کرد که همه سایت های خبری باید اقدام به ثبت سایت خود نمایند در غیر اینصورت فیلتر خواهند شد. نمایندگان و فعالان اصولگرا نسبت به فیلتر کردن سایت های اصولگران اعتراض دارند.

هیچ نظری موجود نیست: