نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۳ مرداد ۱, چهارشنبه

تصاویری از قتل عام داعش سنی (برادران دینی داعش شیعه) در یک مهمانی زنانه

تصاویری از قتل عام داعش سنی (برادران دینی داعش شیعه) در یک مهمانی زنانه

برتولت برشت شاعر آلمانی نوشت: «آن‌که حقیقت را نمی‌داند نادان است، آن‌که حقیقت را می‌داند ولی انکار می‌کند تبهکار است.» این حکایت مفسرین اسلام رحمانی است که می خواهند ماسکی انسانی بر چهره اسلام و اسلامگرائی بگذارند و برای انسان امروزی تحمل پذیرش کنند. اسلام همانست که ایرانیان 1400 سال تجربه کردند و محمد، علی، خمینی؛ خامنه ای، مصباح پزدی، داعش و ... بدان عمل کرده اند. تصاویر دختران موصل خود اسلام راستین را بشما معرفی می کند و نه تفاسیر تبهکارانی چون رجوی، خاتمی، سروش و ... که حقیقت را می دانند.
این حمام های خون برای ما ایرانیان بسیار آشناست؛ برای ما که دهه 60 بربریت و توحش حزب الله، خمینی، خامنه ای و رفسنجانی را تجربه کرده ایم!!! و برای آنها که کهریزک ها را تجربه کرده اند!!!
*******
مشرق - گروه تروریستی داعش با یورش به منزل یکی از خانواده های بانفوذ شهر موصل، تمام اعضای خانواده و ۲۴ نفر از مهمانان آنها را قتل عام کردند. اغلب میهمان ها، همکلاسی های دختر این خانواده بودند که در جشن فارغ التحصیلی او شرکت کرده بودند. 
تصاویری از قتل عام داعش در یک مهمانی زنانه (18+)
تصاویری از قتل عام داعش در یک مهمانی زنانه (18+)
تصاویری از قتل عام داعش در یک مهمانی زنانه (18+)
اینهم فیلمی که CNN نشان می دهد که البته عکسهای زنان کشته شده نیست ولی عکس اتاقی که در یکی از این عکس های بالا را نشان می دهد. گزارشگر می گوید که این 28  زن تن فروش در یک اپارتالمان  توسط شبه نظامیان عراقی  قتل عام شده اند
متن انگلیسی گزارشگر  سی ان ان به قرار  زیر است :
 

Baghdad Brothel Bloodbath Iraqi militants slaughter 34 at Baghdad brothel Blood Stains walls and floor BAGHDAD — Iraqi militants reportedly stormed a brothel in Baghdad, killing at least 28 women and six men — and then tacked a note on the door warning: "This is the fate of any prostitution."

هیچ نظری موجود نیست: