نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۳ تیر ۱۱, چهارشنبه

تقدیر دولتی از ابر بدهکار بانکی!

تقدیر دولتی از ابر بدهکار بانکی! 

 

به جز سلطانی فر ، رحمانی معاون وی ، استاندار اصفهان و احمد مسجد جامعی رییس شورای شهر تهران در مراسم تقدیر از این ابربدهکار بانکی حضور داشته اند. هنوز دلیل و موضوع تقدیر از این فرد مشخص نشده است!
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
هفته ی گذشته و در یک مراسم با حضور برخی مقامات دولتی از جمله مسعود سلطانی فر رئیس سازمان میراث فرهنگی، از یک ابربدهکار بانکی تقدیر شد!
به گزارش خبرنگار «انتخاب» ؛ این مراسم مربوط به افتتاحیه یک هتل در کاشان بوده است. به جز سلطانی فر ، رحمانی معاون وی ، استاندار اصفهان و احمد مسجد جامعی رییس شورای شهر تهران حضور داشته اند.
«عباس . الف» که در شمار ابر سرمایه داران نخست کشور به شمار می رود ، صاحب شرکت سرمایه گذاری «ع» است.
نام این فرد در میان چند نفر اول بدهکاران بانکی دیده می شود.
این اتفاق درحالی به وقوع پیوسته که اقدام دلسوزانه حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی برای برخورد با ویژه خواری ها و همچنین دستور مستقیم ایشان برای پس گیری یا توقیف اموال این ابربدهکاران بانکی ، موجی از امیدواری را ایجاد کرد. رسانه ها و کارشناسان اقتصادی معتقد بودند که دولت می تواند با اتکاء به این ابتکار رییس جمهور، ماجرای ابربدهکاران گردن کلفت را برای همیشه پایان دهد.
 
با این حال، اقدام اخیر برخی مقامات دولتی، یا از سر بی اطلاعی بوده و یا از بی توجهی نسبت به منویات و سیاست های دکتر روحانی حکایت دارد.
بنابراطلاعات منتشره ، 20 نفر نخست لیست بدهکاران بانکی ، افرادی هستند که بیش از هزار میلیارد وام دریافت کرده اند!
این ابربدهکار کیست؟
او که دامنه نفوذ وی در میان سیاسیون ایران فراجناحی بوده و در اکثر فعالیتهای اقتصادی از خودروسازی گرفته تا پروژه های نفتی، بانکداری، مخابرات فعالیت دارد، حدود بیست سال است فعالیتهای اقتصادی تراز بالا را آغاز کرده است، هم اکنون دارای شرکتها و مجموعه هایی است که هزاران میلیارد تومان گردش مالی دارند و شرکتهای وی از بزرگترین بدهکاران به سیستم بانکی محسوب می شوند.
از دیگر اقدامات وی، منسوب کردن خود به یکی از مقامات ارشد اقتصادی است که هم نام وی می باشد. این اقدام باعث گردید این وزیر سابق در نامه ای به شورای هماهنگی بانکها نسبت به وی اعلام برائت بجوید و هر گونه نسبت نسبی و سببی با وی را تکذیب کند.
از نکات جالب ، ارتباطات ویژه و بسیار نزدیک وی با یکی از عاملان فساد سه هزار میلیاردی است که برخی از این اطلاعات، به زودی منتشر خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست: