نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۳ مرداد ۲, پنجشنبه

حملات وحشیانۀ اسراییل به غزه و کشتار مردم فلسطین محکوم است


تمامی نیروهای واقعا آزادیخواه وانقلابی باید با تمام قواجنایات اخیردولت اسراییل وتداوم نسل کشی مردم رنجدیده ولی آزاده فلسطین را به شدت محکوم کرده وماهیت فریبکارانهوژست های"دلسوزانه" قدرت ها ونهادهای امپریالیستی نظیردولت آمریکا وسازمان ملل رانیزافشا سازند

http://iconosquare.com/p/768805321101659042_34383185

http://iconosquare.com/p/766406153593112323_40811488

http://iconosquare.com/p/768845307378755574_258035600
باید درنظرگرفت که دولت اسرائیل بدون کمکهای مالی ونظامی امپریالیسم امریکا هرگز قادربه ادامه بقایش نبوده ونیست
 Sabra & Shatila Massacre – in pictureshttp://mohsenabdelmoumen.files.wordpress.com/2014/07/war-2012-41.jpghttps://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg6pZB0gZ947FSk0uU5IfNfS-5UiPYg_W-B6lXz3RIqxnX00V_5K-_YP7QXm7PXK7p4_g6AXS1YOLSg3e31cPR3u6_bFsRysun-76lGzXg-1pOxlHbk-pyK1l6EeCIlMG5jx03qxH9JUfw/s320/US+Army+Fight+For+Israel.bmp
http://3.bp.blogspot.com/_EgXqKP0XKGM/S_w17mfisXI/AAAAAAAAB-A/Z1d4xUKR930/s320/US+Army+Fight+For+Israel.bmp
http://mohsenabdelmoumen.files.wordpress.com/2014/07/war-2012-41.jpg

Sabra & Shatila Massacre – in pictures
http://itspalestinenotisrael.wordpress.com/2013/09/18/the-sabra-shatila-massacre-in-pictures/
http://www.citypress.co.za/wp-content/uploads/2014/07/Gaza10.jpg
http://www.citypress.co.za/wp-content/uploads/2014/07/Gaza10.jpg

نگارش : عبداله باوی
اکنون پس از چندین روز بمباران هوایی نوارغزه، اسرائیل خود را برای حمله زمینی به آنجا آماده می کند. در پی این حملات نزدیک به 70هزار فلسطینی خانه‌های خود را در شمال نوار غزه ترک کرده‌اند و تعداد کشته شدگان به بیش از 200 نفر رسیده که نزدیک به 80درصد آن‌ها غیرنظامی بوده اند. اسرائيل در جريان این حملات که یک ترور واقعی بر علیه خلق فلسطین است از هيچ قساوتی کوتاهی نکرده است. آنها مکانهایی را مورد حمله قرار داده‌ اند که اهداف نظامی نبوده بلکه بیشتر خانه‌های مسکونی، مراکز مراقبت از معلولین، بیمارستان و ساختمانهای اداری بوده اند. در پی این حملات وضعیت دشواری در غزه ایجاد شده است . حتی در گزارشاتی که از سوی سازمان ملل منتشر شده و بیانگر تمامی حقیقت نیست یادآوری شده است که آب آشامیدنی در آنجا به مواد سرطان زا آلوده شده است که این امر خود گوشه ای از جنایات جنگی اخیر دولت اسراییل بر علیه خلق فلسطین را بیان می کند.
       اسرائيلی‌ها ادعا می کنند که اين حملات به دليل موشک پرانی حماس و همچنين ربودن و قتل سه جوان یهودی ، و يا برای "تضمین امنیت" این کشور صورت می گیرد. اما واقعيت اين است که  اسرائیل بیش از 60 سال است که خلق فلسطین را مورد حمله قرار داده و در جريان اين تهاجم وحشيانه ملتی را از سرزمین خود رانده  و در همه اين سالها هم برای سرکوب مردم فلسطين  هرگز به دلیل و بهانه‌ای احتیاج نداشته است. اما، این جنگ، جنگ اسرائیل با حماس نیست که امپریالیسم و بلندگوهای در خدمت او روز و شب این دروغ را جار میزنند، بلکه این جنگ، ادامه سیاست تجاوزگرانه اسرائیل است و تا فلسطینی زنده است دولت اسرائیل همچنان جنایتکارانه و تروریستی عمل خواهد کرد.
       اين روزها بلندگوهای امپرياليستی و صهيونيستی بیشرمانه در باره حملات فلسطینی‌ها به اسرائیل و حق اسرائيل در دفاع از خود سخن می گويند ولی هر انسان شرافتمندی با کمترین اطلاعی می داند که آنکه مورد تجاوز قرار گرفته و از سرزمين خود رانده شده خلق فلسطين است که حال حتی حق دفاع اش نيز تحت نام تروريسم از سوی تروريسم دولتی محکوم می شود.  بنابراين بايد ديد که چرا اسرائيل چنين وحشيانه وارد ميدان شده است  و به واقع چه سياستی در پشت اين همه جنايت نهفته است  و چرا امپرياليستها در حاليکه ارتش اسرائيل جنايت می کند برايش هورا می کشند و از حق دفاعش دم می زنند.
       برای هر انسانی با کمی تعمق آشکار است که بهانه هائی که اسرائیل برای حمله به مردم فلسطین در غزه عنوان کرده است نمی تواند توجیه گر اینهمه بمبی باشد که این دولت جنایتکار بر سر مردم می ریزد. باید در نظر گرفت که دولت اسرائیل بدون کمکهای مالی و نظامی امپریالیسم امریکا هرگز قادر به ادامه بقایش نبوده و نیست. برای همین علاوه بر مسایلی که در رابطه بین اسرائیل و فلسطینی‌ها باعث ایجاد چنین اعمال جنایتکارانه از طرف اسرائیل شده – نظیر "خطر" اتحاد سازمان آزادی بخش فلسطين و حماس که این یکی خودش ساخته دست امپریالیسم برای جلوگیری از رشد نيروهای انقلابی می باشد- این دولت جنایتکار در جهت سیاستهای امپریالیسم آمریکا که ایجاد بحران در منطقه است نیز همچون همیشه انجام وظیفه کرده و در جهت بحرانی کردن هر چه بیشتر منطقه به نوبه خود می کوشد. بنابراین، این حملات را باید در چارچوب تحولاتی که در خاورمیانه اتفاق می‌افتد نیز در نظر گرفت. نه این که مثلا پرتاب چند موشک که اکثرا هم تلفاتی به بار نمی آورد و خود اسرائيلی‌ها هم مدعی اند که "گنبد آهنينشان" اين موشکها را در روی هوا نابود می کند، دلیل چنین حملاتی قلمداد کرد.
واقعيت اين است که اکنون از منطقه خاور میانه بعنوان منطقه بحران نامبرده می‌شود و امپریالیسم به این بحران احتیاج دارد تا "خطر جنگ" که یکی از منابع سودآور برای امپریالیسم است حفظ شود و اسرائیل در حفظ این وضعیت با تمام وجود به امپریالیسم خدمت میکند. چرا که موجوديت اش وابسته به پيشبرد سياستهای امپرياليستی است. تقویت نیروهای بسیار ارتجاعی در سوریه و عراق، جهت پیشبرد سیاست امپریالیسم دراين کشورها و کمک به دارو دسته مرتجع بارزانی  از سیاستهای شناخته شده این دولت تروریست است.
       در موقعیت و وضعیت کنونی اين وظیفه بر دوش سازمانهای انقلابی است که ضمن دفاع از آرمانهای انقلابی خلق فلسطين، سیاستهای دولت صهیونیستی و تروریست اسرائيل را برای توده‌ها توضیح داده و در افشای سیاستهای این دولت در خدمتگذاری به امپریالیسم، هر چه بیشتر بکوشند.
 
حملات وحشیانۀ اسراییل به غزه و کشتار مردم فلسطین محکوم است
نگارش:چریکهای فدایی خلق ایران
با گذشت یک هفته از حملات هوایی وحشیانۀ ارتش اسراییل به غزه، بمب ها و گلوله های صهیونیست های جنایتکار، هر روز جان تعداد بیشتری از اهالی بی گناه این مناطق را گرفته و صفحه سیاه جدیدی بر تاریخ سراسر جنایت صهیونیست ها و اربابان امپریالیست آن ها بر علیه مردم فلسطین افزوده است. از آغاز این هجوم، تعداد قربانیان حملات جنون آسای اسراییل در غزه به 134 تن رسیده و قریب به هزار تن زخمی شده اند. ارتش اسراییل و جنگنده های رژیم صهیونیست در روزهای اخیر با قساوت تمام ، صدها خانه و سرپناه مردم رنجدیده ولی مقاوم و دلیر فلسطینی را بر سرشان ویران کرده اند و در تازه ترین جنایت هولناک اسراییل، ارتش این کشور با هدف قرار دادن یک مرکز خیریۀ توانبخشی در غزه، آن را منفجر و ویران کرده و 3 تن از بیماران کم توانِ نگهداری شده در این مرکز و یک پرستار زحمتکش را به وحشیانه ترین وجهی به قتل رساندند. جنایتی که نفرت تمامی وجدان های بیدار و افکار عمومی آزادیخواه جهان را بیش از پیش برانگیخت و یکبار دیگر چهره دژخیمان حاکم بر اسراییل  و حامیان بین المللی شان را هر چه آشکارتر در مقابل جهانیان رسوا کرد. اما مقامات و ارتش اسراییل به این جنابات نیز بسنده نکرده و اعلام کرده اند که در صدد یک لشکر کشی جدید به نوار غزه و سرزمین های اشغالی برای تکمیل اقدامات جنایتکارنه خویش می باشند.

نکته برجسته ای که در جریان رویدادهای اخیر به چشم می خورد عبارت از این است که دولت تبهکار اسراییل با حمایت ننگین قدرت های امپریالیستی و در راس آن ها آمریکا و نهادهای بازیچۀ اراده این قدرت ها، یعنی سازمان ملل می کوشد تا افکار عمومی را در مورد جنایات روزهای اخیر خود بفریبد و کشتار وحشیانه توسط این دولت که نمی توان بر آن نامی جز یک تلاش آشکار برای نسل کشی بر علیه خلق فلسطین نهاد را مبارزه با "تروریست ها" و دار و دسته ارتجاعی "حماس" به منظور حفظ "امنیت" اسراییل از "موشک پراکنی های" از داخل نوار غزه به سوی اسراییل جا بزند. در شرایط انجام شبانه روزی حملات نابودکنندۀ ارتش اسراییل، این ادعاهای توخالی و رذیلانه از سوی بلندگوهای تبلیغاتی امپریالیستی مرتبا تکرار می گردد. اما کیست که نداند نابود کردن خانه و کاشانه زحمتکشان غیر نظامی در غزه و ویران کردن مراکز غیر نظامی ، بیمارستان ها و مدارس نه تنها هیچ ربطی به ادعای مبارزه با دار و دسته های ضد انقلابی ای نظیر حماس نداشته و ندارد، بلکه دولت اسراییل خود بارز ترين جلوۀ ارتجاع و بزرگترین منبع تهدید امنیت و سرکوب تمام مردم تحت ستم منطقه می باشد. از سوی دیگر اصولا تجربه تداوم اشغال فلسطین از سوی اسرائيل در چند دهه اخیر ثابت کرده که جریانات ارتجاعی اسلامی نظیر حماس و جهاد اسلامی و حزب الله و ... اساسا به مثابه ابزاری برای انحرافِ جهت مبارزات ضد امپریالیستی- ضد صهیونیستی خلق فلسطین بر علیه دشمنانش و جلوگیری از ایجاد و رشد یک رهبری انقلابی در جنبش توده ای در فلسطین عمل کرده اند. جریاناتی که در حقیقت با حمایت صهیونیست ها و امپریالیست ها و رژیم های وابسته و تبهکاری نظیر جمهوری اسلامی ایجاد، حمایت و تغذیه و تسلیح شده اند.
 
در چهارچوب چنین شرایطی ست که تمامی نیروهای واقعا آزادیخواه و انقلابی باید با تمام قوا جنایات اخیر دولت اسراییل و تداوم نسل کشی مردم رنجدیده ولی آزاده فلسطین را به شدت محکوم کرده و ماهیت فریبکارانه ژست های "دلسوزانه" قدرت ها و نهاد های امپریالیستی نظیر دولت آمریکا و سازمان ملل را نیز افشا سازند  که زیر پوشش شعارهای "بیطرفانه"، نظیر  تبلیغ "خویشتن داری" از سوی طرفین، در واقع و در عمل چنگال خونین صهیونیست ها را برای تداوم قتل و قصابی مردم بی گناه فلسطین باز گذارده اند.
 
نابود باد رژیم صهیونیستی اسراییل!
مرگ بر امپریالیسم و سگهای زنجیریش!
پيروز باد مبارزات خلق فلسطین برای آزادی!
با ایمان به پیروزی راهمان
چریکهای فدایی خلق ایران
13 جولای 2014   

هیچ نظری موجود نیست: