نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۳ خرداد ۲۶, دوشنبه

مراسم پنجمین سالگرد شهادت کیانوش آسا نخبۀ کرد در کرمانشاه برگزار شد

مراسم پنجمین سالگرد شهادت کیانوش آسا نخبۀ کرد در کرمانشاه برگزار شد
مراسم در ساعت ۵ عصر روز٢۵ خرداد ١٣٩٣ در منزل عزیز دانشور آسا برادر کیانوش آغاز گردید. در ادامه اقشار مختلف از همشهریان و بستگان و به خصوص افرادی از ایل بزرگ سنجابی ایل شادروان دکتر کریم سنجابی رهبر فقید جبهۀ ملی ایران، در مراسم حضور یافتند و با خواندن شعر و تنبورنوازی به گرامیداشت مقام این شهید پرداختند. یکی از زیباترین اشعار هم که توسط کامران تکوک از فعالان ملی کرمانشاه سروده شده بود، به این شرح قرائت گردید
ای مام وطن سوگ سیاووش ببین
این آتش خشم خلق خاموش ببین
جانباختگان راه آزادی را
با نام بلند چون کیانوش ببین
همچنین بخشی از وسایل کیانوش در وسط حیاط در روی میز قرار گرفت که موجب تاثر شدید حضار گردید. برادر کیانوش حتی در اواسط مراسم یک نقاشی مربوط به ١١ سالگی کیانوش را به حضار نشان داد که تصویری از مبارزۀ یک فرد ضعیف با اژدها بود و تاکید کرد کیانوش از کودکی در راه مبارزه با ظلم تلاش کرده است.
در خاتمه در حدود ساعت٧ حضار به شکل دسته جمعی قیام کرده و سرود «ای ایران ای مرز پرگهر» را خواندند. بعد مراسم دعای مخصوص مردم اهل حق به یاد کیانوش برگزار و مراسم خاتمه یافت و خانواده به سر مزار رفتند. در آنجا نیز مادر شهید به شدت بی‌تابی می‌کرد که سرانجام با کمک بستگان به منزل رفت. 
C:\Users\user\Desktop\25\DSC00493.JPG
C:\Users\user\Desktop\25\DSC00492.JPG
C:\Users\user\Desktop\25\DSC00480.JPG
C:\Users\user\Desktop\25\DSC00488.JPG
C:\Users\user\Desktop\25\DSC00484.JPG
C:\Users\user\Desktop\25\DSC00490.JPG
کرمانشاه- ٢۵ خرداد ١٣٩٣

هیچ نظری موجود نیست: