نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۳ خرداد ۲۶, دوشنبه

گفتگو با جهانشاه بختیار، "جاسوس سیا و موساد"

گفتگو با جهانشاه بختیار، "جاسوس سیا و موساد"

نوشتۀ ناصر اعتمادی
جهانشاه بختیار در کتابی که به تازگی در فرانسه منتشر کرده گفته است که طی سالهای متمادی برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران برای سازمان های اطلاعاتی آمریکا و اسرائیل جاسوسی کرده است. او از جمله گفته است : نه فقط نظام پولشویی جمهوری اسلامی ایران را در خارج برملا کرده ام، بلکه اسامی مأموران اطلاعاتی رژیم ایران را در اختیار سرویس های اطلاعاتی اسرائیل و آمریکا گذاشته ام.

گفتگو با جهانشاه بختیار، جاسوس سیا و موساد
 
14/06/2014 by ناصر اعتمادی
جهانشاه بختیار، نوۀ شاپور بختیار، آخرین نخست وزیر نظام پادشاهی در ایران، در کتابی که به تازگی در فرانسه در دویست صفحه و با عنوان "من، ایرانی، جاسوس سیا و موساد"، منتشر کرده دلایل و گوشه هایی از اقدام خود را به عنوان جاسوس دستگاه های اطلاعاتی آمریکا و اسرائیل توضیح داده و به ویژه از دلبستگی عمیق اش نسبت به شاپور بختیار سخن گفته است.
در کتابش جهانشاه بختیار تصریح نموده که به خونخواهی قتل پدربزرگش و به منظور ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران به جاسوسی برای اسرائیل و آمریکا روی آورده است.
در گفتگویی اختصاصی با رادیو بین المللی فرانسه، جهانشاه بختیار انگیزه ها، دلایل و اهداف خود را از اقدام جاسوسی و همچنین انتشار کتابش در این باره بیان کرده است.
 

هیچ نظری موجود نیست: