نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۳ اردیبهشت ۱۱, پنجشنبه

تصاویر تشکیل کلاس پایین تخت معلم!

سئوال است نقش  آموزش وپرورش در کشورها به ویژه کشورهای مدرن و پیشرفته دمکراتیک  چیست ؟ برخلاف ادعای وارونه ای که گفته می شود  ایران دمکراتیک ترین کشور منطقه است . اما نقش آموزش و پرورش در رژیم ولایت فقیه نامشروع چگونه  است؟ چرا اوایل انقلاب زیر چتر پاک سازی  فرهنگیان بنای  دشمنی واخراج معلمین همراه باتفتیش عقاید از طریق حراست در مدارس کشور گذاشته شد؟ نقش آموزش وپرورش در جنگ خانمانسوز 8 ساله ی موهبت الهی ایران وعراق چه بود؟ چه تعداد معلمین ودانش آموزان بعنوان یکبار مصرفان مین پاک کن میادین جنگ کشته ومجروح ومفقود شدند؟هزینه ی این جنگ چه میزان بود ؟ چقدر تاکنون کمک های مالی - تسلیحاتی به سوریه وحزب الشیطان لبنان وحماس وجهاد اسلامی فلسطین شده است ؟ چه میزان هزینه صرف برنامه و اهداف نظامی هسته ای شده  است ؟ دستآورد این هزینه های جنگی واقدامات تروریستی برون مرزی و هسته ای تا کنون چه بوده است؟  چرا  بخشی از این هزینه ها اختصاص به آموزش وپرورش وتوسعه ی مدارس  و تأمین  حقوق ناچیز معلمان کشور داده نشد تا که شاهد چنین صحنه هایی نباشیم که در تصاویر ضمیمه شده مشاهده می شود؟ چرا نباید معلم کمکی در مدارس روستا باشد تا  جایگاه ووضعیت معلم  روستای  سنجگای قم  در رژیم نا مشروع ولایت فقیه آنگونه اسفبار نباشد  که گذشته از اینکه  حقوق  معلم در زیر خط فقر اقتصادی است  و پیوسته مواجه با تفتیش عقاید می باشد . حتی معلم مجبور باشد  در بستر بیماری حاد دیسک کمر در خانه ی خود  تدریس کند تا دانش آموزانی تعلیم وپرورش دهد  که تعلق خانواده  محروم و فقیر دارند. سپس بدلیل فقر اقتصادی وتنگدستی  مجبور شوند همچون دانش آموزان دیگری شوند که در اثر فقر ومحرومیت خانوادگی    میلیون میلیون ترک تحصیل  می کنند و تبدیل به کود کان کار خیابانی می شوند؟آیا هنوز هم این رژیم ضد بشری  ولایت فقیه مشروعیت دارد و باید حمایت شود؟ 11 اردیبهشت – 93
فرارومعلم فداکار سنجگانی کلاس درس را در منزل خود و در حالی که در بستر بیماری است تشکیل می دهد.امیررضا سلطانی تنها آموزگار روستای سنجگان قم با وجود داشتن دیسک کمر و ۲ ماه مرخصی استعلاجی از سوی پزشک معالج اما با فداکاری و برای ناتمام نماندن درس دانش‌آموزان، کلاس درس را به منزل خود آورده است. عکس های سیدروح الله کلانتری عکاس فارس از کلاس درس این معلم فداکار را در زیر می بینید.

هیچ نظری موجود نیست: