نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۳ اردیبهشت ۲۴, چهارشنبه

قتل فجیع و آتش کشیدن یک خانواده توسط اشرار مسلح در سیستان بلوچستان

قتل فجیع و آتش کشیدن یک خانواده توسط اشرار مسلح در سیستان بلوچستان


timthumbفعالان در تبعید: روز پنج شنبه 18 اردیبهشت 1393، طی حمله اشرار مسلح به یک منزل مسکونی واقع در یکی از روستاهای شهرستان دلگان در جنوب سیستان و بلوچستان، چهار تن از اعضای یک خانواده به طرز فجیعی به قتل رسیدند.
طبق اطلاع “کمپین صلح فعالان در تبعید”،  قاتلان ساعت 3 بامداد روز پنج شنبه، پس از به رگبار بستن و کشتن هر چهار نفر عضو خانواده  از جمله پدر، مادر  (باردار) و دو کودک، در روستای جبرآباد در فاصله 20 کیلومتری شهر گلمورتی مرکز شهرستان دلگان غرب خانه مقتولان  را نیز به آتش کشیدند که در نتیجه جنازه مقتولان به کلی در آتش سوخته است.
تارنمای “ندای زاهدان”، با انتشار این خبر،  علت این یورش ناشی از اختلاف ملکی، در زمین های کشاورزی، اعلام کرده است.
در همین زمینه امام جمعه شهرستان دلگان اظهار داشت: به رغم گستردگی این شهرستان به وسعت 13 هزار کیلومتر مربع و همچنین پراکندگی جمعیتی در این شهرستان، امکانات و اقدامات لازم در راستای تامین امنیت مردم مطلوب نیست.
حسینعلی شهریاری، نماینده مردم زاهدان در مجلس نیز، روز دوشنبه (۲۲ اردیبهشت) در صحن علنی مجلس با اعلام این خبر،  از دولت خواسته به امنیت شهروندان بیشتر توجه کند.
ناامنی در استان سیستان و بلوچستان در حالی ادامه دارد که پیشتر سپاه پاسداران اعلام کرده  بود که در پی کشته شدن ۱۴ مرزبان ایرانی و به گروگان گرفته شدن پنج مرزبان دیگر در سال قبل، تامین امنیت بخشی از منطقه مرزی سراوان در استان سیستان و بلوچستان به نیروی زمینی سپاه پاسداران واگذار شده است.

هیچ نظری موجود نیست: