نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۳ اردیبهشت ۲۵, پنجشنبه

محمد اسکندری با بیان اینکه سوریه در زمان انقلاب تنها کشوری بود که جمهوری اسلامی را به رسمیت شناخت و در جنگ تحمیلی نیز مهمات در اختیار ایران گذاشت،

فرمانده سپاه ملایر از تشکیل ستاد پشتیبانی از سوریه در ملایر خبر داد و گفت: این ستاد در شهرستان ملایر کمک‎های نقدی و غیرنقدی مردم ملایر را جمع آوری کرده و برای انتقال به کشور سوریه به استان ارسال می کند. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه انصارالحسین استان همدان در ملایر، فرمانده سپاه ناحیه ملایر در شورای اداری این شهرستان، اظهار کرد: جنگ امروز در سوریه در واقع جنگ ما با آمریکاست که در خاک سوریه رخ داده است، چرا که سوریه تنها کشوری است که در مقابل توطئه‌های آمریکا باقی مانده و سر خم نکرده است.

محمد اسکندری با بیان اینکه سوریه در زمان انقلاب تنها کشوری بود که جمهوری اسلامی را به رسمیت شناخت و در جنگ تحمیلی نیز مهمات در اختیار ایران گذاشت، تصریح کرد: کشور سوریه در هشت سال دفاع مقدس راه لوله‎های انتقال نفت عراق را بست و از این راه ضربه بزرگی به عراق زد.

وی با بیان اینکه کشور سوریه در حال حاضر به سلاح و ادوات جنگی احتیاج ندارد، تصریح کرد: فرماندهان سپاه در این کشور ۴۲ تیپ و ۱۳۸ گردان مجهز را آماده کرده اند و از نظر نظامی آمادگی کامل برای جنگ با دشمن را دارند.

فرمانده سپاه ملایر به مشکل اساسی کشور سوریه اشاره کرد و افزود: این کشور در حال حاضر نیز ضروری به مواد غذایی دارد، چرا که به دلیل ناامنی‎های ایجاد شده تمامی منابع مالی مردم از بین رفته و عده ای حتی به نان شب خود محتاج هستند.

هیچ نظری موجود نیست: