نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۳ اردیبهشت ۲۴, چهارشنبه

فعالان در تبعید: نصب بنرها و عکسهایی از یک جوان بابلی که در روزهای اخیر در درگیری با نیروی انتظامی این شهر، کشته شده بود، خشم رسانه های محلی را به همراه داشت.


AdelSamooraei (4)فعالان در تبعید: نصب بنرها و عکسهایی از یک جوان بابلی که در روزهای اخیر در درگیری با نیروی انتظامی این شهر، کشته شده بود، خشم رسانه های محلی را به همراه داشت.
بنا بر اطلاع “کمپین صلح فعالان در تبعید”، مردم شهر بابل در اعتراض به قتل جوانی به نام عادل که بر اثر تیراندازی پلیس این شهر، با نصب بنرها و عکس‌هایی با عناوین: “عادل جان راهت ادامه دارد، عادل جان آسوده بخواب و…”، نسبت به قتل وی اعتراض کردند.
سایت محلی “بلاغ” جوان به قتل رسیده را شرور و از اراذل و اوباش بابل، معرفی می کند که پس از تیراندازی توسط ماموران نیروی انتظامی کشته شده است.
تصاویر و بنرها اما از ابراز احساسات و واکنش اعتراضی مردم نسبت به این قتل حکایت دارد:
AdelSamooraei (3)
AdelSamooraei (4)

AdelSamooraei (2)
تارنمای بلاغ، نزدیک به جناح اصولگرایان در ایران، ضمن انتشار این تصاویر، به انتقاد از شورای شهر و شهرداری برای اجازه انتشار و عدم جمع آوری آنها، پرداخته بود.

هیچ نظری موجود نیست: