نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۳ فروردین ۱۷, یکشنبه

از طریق مرزهای تحت کنترل سپاه سالی 12 میلیارد دلار مشروبات الکلی وارد ایران می شود


 
از طریق مرزهای تحت کنترل سپاه
سالی 12 میلیارد دلار
مشروبات الکلی وارد ایران می شود 
 
 
 
 
یکی از محصولات 35 سال شعار انقلاب فرهنگی و مبارزه با مفاسد و تحمیل حجاب و یورش به خانه های مردم برای پائین کشیدن ماهواره و بردن جوان ها از مهمانی ها به پایگاه های نظامی و دهها و دهها اقدام بی نتیجه دیگر، گزارشی است که خبرگزاری رویترز درباره مصرف الکل درایران منتشر کرده است.
 
بموجب این گزارش، در چند سال اخیر، درکشوری که سابقه تولید شراب در آن به 7 هزار سال پیش باز می گردد، "تکیلا" مشروب لوکس در مهمانی ها و الکل پارتی هاست.
البته مارک‌های معروف مشروبات الکلی نیز که بصورت قاچاق وارد ایران می شود نیز به آسانی پیدا می شود. درحالیکه همه مرزهای ایران و بویژه مرزهای غربی ایران در کنترل سپاه پاسداران است،  قاچاق مشروبات الکلی که به راحتی از زیر نگاه مرزبانان و ماموران گمرک رد می شود هر سال بالغ بر ۱۲ میلیارد دلار درآمد دارد. سپاه درباره این ارقام و ورود مشروبات الکلی به ایران به سکوت ادامه میدهد.
بیشتر مشروبات الکلی از ترکیه و کردستان عراق وارد ایران می‌شود و البته ودکا نیز از روسیه و گرجستان.
علاوه بر مصرف تفریحی مشروب در ایران، این کشور اکنون با صدها هزار معتاد به الکل روبروست و به همین دلیل سال گذشته در تهران اولین کلینیک ترک اعتیار الکل در کنار مراکز ترک اعتیاد به مواد مخدر سبز شده است.

هیچ نظری موجود نیست: