سایت کمپین فعالین بلوچ روز چهارشنبه 02-04-2014 سندی را منتشر کرد که نشان می دهد عبدالغفار نقشبندی فرزند مولوی فتحی محمد نقشبندی توسط ماموران وزارت اطلاعات شکنجه شده است.

کمپین فعالین بلوچ در گزارشی که بر روی وبسایت این کمپین منتشر شده گفته است که توانسته به یک "سند درز کرده" محرمانه از پرونده این زندانیان عقیدتی سیاسی دست پیدا کند، که نشان می دهد عبدالغفار نقشبندی توسط سربازان گمنام امام زمان مورد شکنجه شدید و ضرب 480 "شلاق تعزیری ویژه شوک برقی" قرار گرفته است و این امر ظاهرا به دستور دادسرای انقلاب زاهدان و یا زیر نظر مستقیم آنها بوده است.
پیشتر عبدالغفار و پدرش مولوی فتحی محمد نقشبندی نیز در جلسه دوم دادگاه به این موضوع اشاره کرده و گفته بودند: "دادستانی که برای محاکمه عبدالغفار در جلسه حاضر است، خود دستور به شکنجه داده است."
این "سند لو رفته" همچنین نشان می دهد اجرای حکم پیش از ساعت 4 بامداد تاریخ 27 اردیبهشت 91 درست یک روز پس از بازداشت وی بوده است.
این سند همچنین نشان می دهد که افسر نگهبان و کمک افسر نگهبان احتمالا به نام های: عابدینی و لیاقتی پای سند اجرای 480 ضربه شلاق تعزیری ویژه شوک برقی را امضا کرده اند.
مولوی عبدالغفار نقشبندی امام جمعه موقت شهرستان راسک سرباز 25 اردیبهشت ماه 91 در حالی که پس از پیگری وضعیت پدر زندانی خود از زاهدان بر می گشت در ورودی شهرستان راسک بازداشت شد.