نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۲ آذر ۱۸, دوشنبه

کودکان معتاد در مناطق آلوده حضور دارند که سن و سال برخی از آن‌ها به ۵ و ۷ سال هم می‌رسد

kudake moeetad
۱۳۹۲/۹/۱۸ایلنا: قائم‌مقام(دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر)، با اشاره به اینکه تعداد کودکان کار که در چرخه توزیع مواد مخدر نقش دارند، زیاد نیست، گفت: کودکان معتاد در مناطق آلوده حضور دارند که سن و سال برخی از آن‌ها به ۵ و ۷ سال هم می‌رسد.
"طه طاهری" در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، درباره اعتیاد کودکان، اظهار کرد: کودکان معتاد در ایران دارای والدین معتاد هستند که در جمع آن‌ها معتاد شده‌اند.
وی با بیان اینکه این کودکان بیشتر حاشیه‌ نشین شهرهای آلوده هستند، افزود: برخی از کودکان نیز در دوران بارداری از مادر معتاد خود‏‌، اعتیاد پیدا می‌کنند که این کودکان در بیمارستان سینا درمان می‌شوند.
قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اینکه تعداد این کودکان زیاد نیست، گفت: اعتیاد کودکانی که والدین معتاد دارند، یک واقعیت است. این کودکان در مناطق آلوده حضور دارند که سن و سال برخی از آن‌ها به ۵ و ۷ سال هم می‌رسد.
طاهری در پاسخ به این پرسش که آماری از توزیع مواد مخدر توسط کودکان کار دارید، افزود: این آمار زیاد نیست نمونه‌هایی وجود دارد. تکدی‌گری در تهران مرتبط با مسئله توزیع مواد مخدر نیست. اعتیاد کودکان خیابانی ریشه در توزیع مواد مخدر ندارد بیشتر به دلیل حضور آن‌ها در شبکه‌های تکدگری است.
وی درباره نقش ستاد مبارزه با مواد مخدر در مسائل مرتبط با اعتیاد به الکل، تصریح کرد: ستاد نقشی ندارد و ما نیز ورودی نمی‌کند

هیچ نظری موجود نیست: