نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۲ دی ۱۰, سه‌شنبه

اوراسیا: بابک زنجانی-لاریجانی‌ها
کارل لیبکنشت

با جابچایی دولت جناح باندها،  برخی مهره‌‌های دولت پیشین باید برکنار و یا قربانی شوند به ویژه آنگاه که موضوع تصاحب و تملک پول‌های باد آورده و کهکشانی در میان باشد. این نوشتار، در تیرماه ۹۲ نوشته شده و اینک بدون ویرایش، با بالاگرفتن سوخت وسازهای درون باندی، بازتاب می یابد. در این نوشتارِ پژوهشی برای نخستین بار به پروژه‌ی روند شکل‌گیری قطب اروپا – آسیا می‌پردازد. نوتزاریسم رؤیای «امپراتوری» دیرینه‌ای که پیوسته پس از فروپاشی آغاز سوسیالیسم شورایی، جنگ سرد و فروپاشی بلوک «سوسیالیسم دولتی»، اکنون، قطبی در برابر دیگری قطب جهانی سرمایه‌ جاری بوده است، محور تز اوراسیا می باشد. این قطب به ویژه با ظهور پوتین در نیمه نیمه دوم سال 2000، به بازسازی خود پرداخته است، در حالی که با دوران بوریس یلتیسن، در کشورهای بلوک شرق، با شوک درمانی مکتب فریدمن، نولیبرالیسم اقتصادی حاکم گردید، نوتزاریسم، این بار با شعار ضد لیبرالیستی، و ضد سوسیالیستی پرچمی ایدئولوژیک برافراشته است. زون اقتصادی –سیاسی،  گسترده در دوقاره، ‌اروپا و آسیا، در حال سامان‌دهی پرچم ایدئولوژیکی است تا زیر قدرت اتمی روسیه نوتزاری، قطب‌ اقتصادی،‌ سیاسی و نظامی ویرانگری را این بار در رقابت با قطب دیگر سرمایه‌داری ادامه دهد. تز اوراسیا، به رهبری عمده‌ترین تئورسین و ایدئولوگ آن، آلکساندر دوگین،  عوام فریبانه برآن است تا خرده حکومت‌‌های منطقه‌ای سرمایه جهانی دو قاره را  زیر شعار «علیه» کاپیتالیسم، لیبرالیسم وسوسیالیسم، متحد گرداند و اشتراکات مذاهب و باورهای دینی یهودیت، ‌مسیحیت،‌ اسلام،‌ بودائیسم و ...  را زیر نام تئوری سیاسی چهارم[1]، گرد آورد و با نقب زدن به دخمه‌های «عرفانیسم» بازدارنده  انسان، و با بمب های اسلام ناب در کنار ولایت فقیه و سپاه، کره شمالی دیگری در حوزه روس مسلح سازد و پروژه مافیایی- سیاسی خویش را در این بازار جهانی به پیش برد. در نوشته های پیشین، کارگزاران، دست آموزان و عوامل اوراسیا و دوگین را از جمله مهدی سنایی، سید حسن عباسی، ازغدی، شمقدری، محقق داماد، سید حسین نصر، ... که همگی تمامی آموزش‌های استاد مافیای کرملین، با زبان ایرانی- اسلامی، واگویه می‌کنند. استاد حسین نصر، فری شوف[2] ، رهبر فرقه «طریقه شاذلیه مریمیه»، و فزند خلف وی، ولی رضا، نويسنده کتاب «نوزايی شيعه» و استاد روابط بين الملل دانشکده عالی چفلتچر در دانشگاه تافتس است که به عنوان مشاور باراک اوباما در امور خاورمیانه برگزیده شد، از جمله  بازیگران این دسیسه اند.


   [1]The Fourth Political Teory
[2] Frithjof Schuon ('Isa Nur al-Din), 18 juni 19075 maj 1998
 مرتجع مذهبی که او را فیلسوف مذهبی، ‌می‌نامند در سوئیس  زاده شد و فرقه‌ای به نام«طریقه شاذلیه مریمیه» برپا کرد و حسین نصر  دستیار وی گردید. در برخی کشورها از  جمله سوید و نروژ و ایران به عضوگیری پرداخت. افکار فری شوف در کشورهای اروپایی واسکاندیناوی، به وسیله Kurt Almqvist, Tage Lindbom وAshk Dahlén.  ترجمه و پخش می‌شود
 (http://sv.wikipedia.org/wiki/Frithjof_Schuon).

اين مطلب در فرمت PDF ثبت شده است و با برنامه‌ي Acrobat Reader باز مي‌شود.
براي خواندن آن اينجا را کليک کنيد

هیچ نظری موجود نیست: