نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۲ دی ۱۰, سه‌شنبه

تجمع عظیم ۳۰۰ نفره به مناسبت ۹ دی؛ سردار نقدی با مشاهده تعداد جمعیت، سخنرانی را لغو کرد


 :طبق گفته برگزارکنندگان این مراسم، سردار نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در میدان فلسطین حضور یافت اما پس از مشاهده جمعیت شرکت‌کنندگان که تعداد آن ها حدود 300 نفر گزارش شده، در میدان فلسطین ترجیح داد که سخنرانی نکند و تجمع را ترک کرد....

 
تجمع دانشجویی در میدان فلسطین تهران به مناسبت فرارسیدن ۹ دی در حالی برگزار شد که سردار نقدی، سخنران این برنامه، با دیدن تعداد شرکت کنندگان تجمع را ترک کرد.
به گزارش ایسنا، برخلاف اعلام قبلی برگزارکنندگان این مراسم، قرار بود سردار محمدرضا نقدی – رییس سازمان بسیج مستضعفین – در این مراسم سخنرانی کند اما وی در این مراسم سخنرانی نکرد.
طبق گفته برگزارکنندگان این مراسم، سردار نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در میدان فلسطین حضور یافت اما پس از مشاهده جمعیت شرکت‌کنندگان که تعداد آن ها حدود ۳۰۰ نفر گزارش شده، در میدان فلسطین ترجیح داد که سخنرانی نکند و تجمع را ترک کرد.
خرج های دهها میلیاردی از بیت المال برای سخنرانی، چاپ تبلیغات، کتب و بنرها و عکس ها و شلوغ کاری های عده ای که در تلاشند این روز را بزرگ جلوه کنند در حالی صورت می گیرد که مشکلات اقتصادی گریبانگیر بخش عظیمی از جامعه است.
در آخرین و عینی ترین نمایش و همایش مربوط به نه دی طبق گفته خبرگزاری های رسمی حدود ۳۰۰ نفر آمدند که به گفته ی شاهدان تعداد کثیری از آن ها از عوامل برگزار کننده مراسم و کادر رسمی نهادهای دولتی بودند و نشان جدی ای از حضور مردمی و دانشجویی به چشم نیامد، تا آنجا که سردار نقدی با مشاهده ی جمعیت تصمیم گرفت سخنرانی خود را لغو کند.
در همین حال همچنان رسانه ای که قرار است ملی باشد و ده ها سایت روییده شده توسط سپاه و نهادهای موازی در تبلیغ و خبرسازی برای این تجمع در روزهای گذشته از هیچ حرکتی فروگذار نبودند.
بر اساس این گزارش تبلیغات شدید رسانه های رسمی با واکنش زیاد مردمی در شبکه های اجتماعی نیز مواجه شده است.

هیچ نظری موجود نیست: