نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۲ آذر ۲۱, پنجشنبه

معجزه! و شرمنده از بی ایمانی خود
اسماعیل وفا یغمایی

 

عرض کنم که با کمال شرمندگی می خواهم اعتراف کنم به بی ایمانی خود (که بعد توضیح میدهم از چه چیز سخت شرمنده ام) و میخواهم دل بسیار کسان را شاد کرده، و بگویم  که:
 عزیزان اشتباه کردم!،واما به لطف حق و خواندن یک مقاله سر انجام دل سنگ شده من نرم شد و ایمان خاموش من شعله کشید وپس از سالها گمراهی وعدم باور معجزات «انقلاب در عقیده» و چنانکه در باره من فرموده اند، از «هضم رابع و بلکه بیشتر وزارت اطلاعات! گذشته» سرانجام به مدد اعجازهای پی در پی  اخیر حتی به چیزهائی که ازبیست و هشت سال قبل ایمان نیاورده بودم ایمان آوردم.آن هم چه ایمانی!
توضیح میدهم.
 من  بی ایمان ! سنگدل !سیاهکار!فکر میکردم که  بجز ابراهیم پیامبر که پرندگان مرده را زنده کرد ،تنها حضرت مسیح در قدیم الایام به اذن خدا قدرت زنده کردن مردگان را داشته است و افرادي را هم كه مدت طولاني از مرگ آنان سپري شده بود مي‏توانسته زنده كند. چنانکه گویا  خدا  در قرآن  در این باره به مسیح میگوید:
 تو مرده ‏ها را به اذن من زنده مي‏كني، يعني در زندگی بخشیدن مظهر من هستي؛ چون من بالاصالة و بالذات  زنده كنندة مردگان هستم: «منها خَلَقنكُم و فيها نُعيدكم و منها نُخرجكم تارةً أُخري» طه/55؛ . خدا میگوید بنده در مسیح تجلی نموده و مي‏فرمايد: ما به تأييد روح القدس تو را توانا ساختيم؛ در گهواره سخن بگويي، به تو تورات، انجيل، كتاب و حكمت آموزش داديم، توانستي از گِل صورت مرغ بسازي و در آن بِدَمي تا پرنده شود، كور مادرزاد و بيماري پيسي را شفا دهي: «و إذ تخرج الموتي بإذني» مائده/110؛ . و زنده کنی مرده ‏ها  را«و أُُحْيِ الموتي بإذن الله» آل عمران/49.  
 بجز این از گذشته ها و دوران تحصیل در دانشکده الهیات و ایامی که مشغول غور و کور در مذهب و عجائب آن بودم  یادم می اید که ابن عباس نقل کرده بود که مولا علی مرده ای را زنده کرده است.
همچنین در بحار الانوار جلد چهل و هفت در مقولات معجزات امامان شیعه نوشته شده است
شخصی از  امام صادق نشانه‌ای برای اثبات امامتش درخواست کرد. امام فرمود:«هرچه می خواهی از من بخواه. انشاء الله خواسته‌ات را بر‌آورده می‌کنم.  
آن شخص گفت: برادری داشتم که از دنیا رفته و اکنون در قبر است. به او فرمان بده که به طرف من بیاید. 
امام فرمود: اسم برادرت چیست؟
گفت: احمد.  
امام کنار قبر او رفت و فرمود: ای احمد، به اذن خدا و به اذن جعفر بن محمد برخیز.
آن شخص می‌گوید: سوگند به خدا، برادرم زنده شد و از قبر درآمد. 
 همچنین  مفضل ابن عمر می گوید: در  مکه یا منی با امام صادق راه می رفتیم، به زنی
رسیدیم که گاو مرده ای در برابرش بود و خودش با دختر بچه اش مشغول گریه بودند امام صادق علیه السلام به آن فرمود: چه شده؟
او پاسخ داد: من و بچه هایم از رهگذر این گاو زندگی می کردیم، اکنون مرده است ومن سر سردرگم و حیرانم که چه کنم؟
امام به او فرمود: آیا دوست داری خدا این گاو را برایت زنده کند؟
آن زن پاسخ داد: آیا مرا که مصیبت دیده ام مسخره می کنی؟ امام فرمود: هرگز، من قصد استهزاء تو را ندارم. پس از آن امام صادق علیه السلام دعایی کرد و با پا به گاو مرده زد.
در این هنگام گاو سر پا ایستاد. با دیدن این صحنه زن فریاد زد: سوگند به خدای کعبه این شخص  عیسی پسر مریم است. امام خود را در میان جمعیت گم کرد و آن زن نتوانست ایشان را بشناسد .
نمونه ها زیادست و بنده باور نمیکردم واینها را چرندیات آخوندها برای تحمیر و تخرخر ملت میدانستم و میگفتم چرا مولا موقعی که ابن ملجم حرام لقمه شمشیر را کشید معجزه نکرد و امام صادق چرا با معجزه دخل خلیفه را نیاورد تا شرش از سر مسلمین کم شود وهمچنان در وادی کفر و ضلالت به پیش میرفتم. حتی، حتی وقتی دو تن سه تن از امواتی که درکشورهائی نظیر سوئد و هلند و... پس از بیست سال که از فوت و موت تشکیلاتی ایدئولوژیکشان گذشته بود و به اذن حق ریق رحمت را سرکشیده بودند به اذن خدا و حجت زنده اش که از چشمها البته مدتهاست مخفی است زنده شدند ومرا مورد هجمه قرار دادند و حتی به هندوستان فرستادند، بازهم این دل سنگ و سیاه من معجزه زنده شدن این اموات راباور نکرد که نکرد اما امروز در یکی از سایتهای وزین که در پی همبسته کردن ملت به یکدیگر است بعد از خواندن اطلاعیه ای تند و تیزعلیه خواهران اقبال و اینکه مشکل آلترناتیو از جمله این دو خواهر است که راه بند انقلاب شده اند!
!و آفرین و احسنت فراوان گفتن به همت آلترناتیو ملتی هشتاد میلیونی،که دو پناهنده سیاسی را تیز و تند مزدور و اطلاعاتی میخواند و صفا میکند!
چشمم به جمال بی مثال میت چاق و چله و سبیل کلفت بزرگواری که اسم تشکیلاتی اش نام همان میتی بود که امام صادق زنده اش کردو فکر کنم یک پانزده سالی خبری ازش نبود و یکمرتبه سر و کله اش پیدا شده و یکضرب هم به سراغ ایرج مصداقی رفته تا با نوشته ای درهم و برهم و البته بسیار موثر! اطلاعاتی بودن او را برای هزارمین باراثبات کند دیگر اشک از چشمانم سرازیر شد و کفرم تبدیل به ایمان ناب بی غل و غش وبی همتا ئی شد که نظیرش درقوطی هیچ عطار و حتی هیچ مرشد عقیدتیی پیدا نمیشود، زیرا نه تنها معجزات ابراهیم پیامبر و عیسی مسیح را در زنده کردن مردگان باور کردم بلکه ایمان آوردم انفاس حق و حجت پنهان معاصر او در روی زمین اگر مدد کند مانند امام جعفر صادق، هم میشود مرده را زنده کرد و هم حتی گاو بله گاو را با آن صدای نیرومند و پر قدرتش! حیات مجدد بخشید تا روسیاه شوند بی ایمانان و بی باوران .
 
11دسامبر2013 میلادی

هیچ نظری موجود نیست: