نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۲ آذر ۲۱, پنجشنبه


 شرق: دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر با بیان اینکه پدیده شوم موادمخدر در کمین همه خانواده‌هاست، گفت: هیچ‌کس از هر طبقه و گروه اجتماعی از این تهدید مبرا نیست. یک‌میلیون‌و۳۲۵هزار معتاد در کشور داریم که با احتساب خانواده‌شان شش‌میلیون‌نفر در کشور درگیر مساله اعتیاد هستند.
عبدالرضا رحمانی‌فضلی در دومین جلسه کمیته زنان و خانواده‌های آسیب‌پذیر ستاد مبارزه با موادمخدر که در محل این ستاد برگزار شد، گفت همچنین 9.3 درصد از جمعیت معتادان را زنان تشکیل می‌دهند. وی با بیان اینکه خانواده معتادان مورد غفلت قرار گرفته‌اند و متولی ندارند، اظهار کرد: برخی خانواده‌ها هستند که به‌نوعی تحت‌پوشش نهادها، خیریه‌ها یا تشکل‌های مردمی هستند اما متاسفانه برخی نهادهایی که وظیفه حمایتی دارند وقتی با یک خانواده معتاد روبه‌رو می‌شوند به دلیل اعتیاد، این خانواده را تحت پوشش قرار نمی‌دهند و این موجب می‌شود که خسارت زیادی به این افراد وارد شود. دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر، همسرآزاری، اعمال خشونت، ورود به کارهای ناشایست و غیراخلاقی، انجام قاچاق و توزیع موادمخدر و عدم‌تامین اسباب معیشتی زندگی را از جمله آسیب‌های واردشده به خانواده‌های معتادان برشمرد.

هیچ نظری موجود نیست: