نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۲ مهر ۱۰, چهارشنبه

خانم مسیح علی نژاد اگر گزینه احمدی نژاد از روی میز برداشته شده است ، چرا به ایران باز نمی گردید ؟

خانم مسیح علی نژاد اگر گزینه احمدی نژاد از روی میز برداشته شده است ، چرا به ایران باز نمی گردید ؟



با اینکه سخنان نتانیاهو بسیار تند و عصبی بود، پاسخ ایران به این سخنان گرگی بسیار دیپلماتیک و آرام بود و از واژه «اسراییل » هم استفاده کرد نه صهیونیست . جناب نتانیاهو! گزینه احمدی نژاد از روی میز ایران برداشته شد، آرام باش.




این پست فیس بوکی خانم مسیح علی نژاد و دفاع تمام قدش از دولت ایران از یک  خبرنگار به اصطلاح بی طرف بسیار غیر حرفه ای ، مغرضانه و جهت دار است . من شخصا صحبت های بنیامین نتانیاهو را بصورت زنده گوش دادم ، بر خلاف همیشه صحبتی از حمله نظامی به ایران انجام نداد و تلاش کرد دنیا را برای یک توافق کامل ترغیب کند . لحن آقای نتانیاهو رسا با سیاستی مشخص بود . محکوم کردن اهرم های فشار علیه دولت جمهوری اسلامی که عملا هیچ گامی برای رفع نگرانی های بین المللی بر نداشته است ، بی مورد است . از جهت گیری های آقای نتانیاهو دفاع نخواهم کرد چرا که بر این عقیده ام باید تحریم ها علیه مردم ایران برداشته شود. اما مشروط بر رفع نگرانی های بین المللی در مورد مسائل هسته ای و البته حقوق بشری ، چرا که جمهوری اسلامی دارای بمب اتم به مراتب خطرناک تر از وضعیت بد اقتصادی است .
پس خانم علی نژاد اگر بر این عقیده اید که با برداشته شدن گزینه احمدی نژاد از روی میز ، دنیا باید با رژیم سرکوب ، ستم ، تهدید ، اعدام و ترور با زبان دیگری سخن بگوید ، بفرمائید ایران چون گزینه احمدی نژاد از روی میز برداشته شده است . این یعنی اصلاحات مورد نظر شما ...

هیچ نظری موجود نیست: