نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۲ مهر ۱۲, جمعه

قطع درختان 4 میلیون هکتار جنگل به اسم توسعه

قطع درختان 4 میلیون هکتار جنگل به اسم توسعه

یک فعال در صنعت گردشگری در ایران گفت: 18.5 میلیون هکتار جنگل در کشور به 14.5 میلیون هکتار رسیده که چهار میلیون هکتار به اسم توسعه قطع شده است.
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمد طالع شامگاه چهارشنبه در حاشیه سمینار روستاهای هدف گردشگری و توسعه پایدار در تالار فخرالدین اسعد گرگانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان با بیان اینکه توریسم امروز به دنبال هتل پنج ستاره نیست بلکه به دنبال هویت است، خاطرنشان کرد: ادبیات توسعه هنوز در ایران جا نیفتاده، مسائلی که در کشور شاهد آن هستیم رشد هستند نه توسعه، در حال حاضر سوئد 80 درصد مواد سوختی خود را کنار گذاشته و از اتانول استفاده می‎کند که هیچ عوارضی برای منابع طبیعی نداشته باشد.

بنیانگذار گردشگری در ایران یادآور شد: گلستان از 149 تپه تاریخی، 10 غار، 12 قلعه معروف، هشت پارک ملی و مناطق حفاظت شده، 16 تالاب و منابع آبی، 24 رودخانه کوچک کم‎آب، پرآب و متوسط آب، پنج آبشار و چندصد گونه گیاهی و حیات وحش برخوردار است که همه اینها ظرفیت روستایی است.

 

هیچ نظری موجود نیست: