نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۱ دی ۸, جمعه

دی: اعدام های دستجمعی (چهارشنبه و پنجشبه) در زندان قزل حصار کرج
اعدام گروهی و ضد بشری ۶ زندانی در زندان قزل حصار کرج
بنابه گزارشات رسيده به « فعالين حقوق بشر و دمکراسی در ايران » ۶ زندانی واحد ۲ زندان قزل حصار کرج به دار آويخته شدند.
روز چهارشنبه ۶ دی ماه ۶ زندانی ازسالنهای ۲،۱ و ۳ و ۷ واحد ۲ زندان قزل حصار کرج به دار آويخته شدند.سنين زندانيانی که اعدام منتقل شدند بين ۲۶ و ۶۰ ساله می باشند
اسامی تعدادی از زندانيانی که حکم ضد بشری و قرون وسطايی اعدام آنها به اجرا در آمده است به قرار زير می باشد:
۱-ـ منصور بيات ۲۶ ساله ۳ سال در سالن ۱ واحد ۲ زندان قزل حصارکرج زندانی بود
۲-ـ دوست علی محمدی ۶۰ ساله ،۷ سال در سالن ۲ واحد ۲ زندان قزل حصار کرج زندانی بود
سياست اعدام زندانيان سياسی ، اعدام های گروهی و سرکوب خونين مردم ايران توسط آخوند علی خامنه ای ولی فقيه رژيم تعيين می شود، اين سياسی توسط آخوند صادق لاريجانی از جناتيکاران عليه بشريت و منصوب ولی فقيه در قوه قضاييه، آخوند مصلحی وزير اطلاعات ولی فقيه و سهراب سليمانی رئيس سازمان زندانها به اجرا در آورده می شود.
فعالين حقوق بشر و دمکراسی در ايران،اعدام گروهی ۶ زندانی در زندان قزل حصار کرج به منظور ايجاد فضای رعب و وحشت در جامعه را به عنوان جنايت عليه بشريت محکوم می کند و از دبير کل ملل متحد ،کميسر عالی حقوق بشر و ساير مراجع بين المللی خواستار ارجاع پرونده جنايت عليه بشريت رژيم ولی فقيه آخوند علی خامنه ای به مراجع قضايی بين المللی جهت محاکمه اين جنايتکاران عليه بشريت می باشد.
فعالين حقوق بشر و دمکراسی در ايران
۰۸ دی ۱۳۹۱ برابر با ۲۷ دسامبر ۲۰۱۲

هیچ نظری موجود نیست: