نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۱ آبان ۱۵, دوشنبه

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس ایران: دیگر قشر متوسط نداریم


رئیس کمیسیون بهداشت مجلس ایران: دیگر قشر متوسط نداریم

 
بی بی سی : حسینعلی شهریاری، رئیس کمیسیون بهداشت مجلس ایران با تاکید بر جدی بودن مشکل معیشتی در ایران گفت: "در جامعه کنونی مردم یا فقیرند یا غنی، دیگر قشر متوسط کارمند نداریم چرا که افزایش نرخ تورم به شدت منظر روانی جامعه را تحت تاثیر قرار داده است."
به گزارش خبرگزاری کار ایران (ایلنا)، آقای شهریاری امروز دوشنبه ۱۵ آبان (۵ نوامبر) با اشاره به کمبود داروهای وارداتی و مشکلات تامین دارو‌ها برای بیماران خاص اعلام کرد: "مردم نگراند که در صورت بیماری چه سرنوشتی پیدا می‌کنند. نگرانی‌ها در مورد کمبود منابع و مشکلات در بخش واردات دارو برای بیماران صعب العلاج، سرطانی و... سلامت روانی افراد جامعه را تحت تاثیر قرار داده است."
رئیس کمیسیون بهداشت مجلس ایران همچنین با اشاره به گرانی و مشکلات بیکاری گفته که در حال حاضر هیچ حوزه‌ای نیست که در آن وضعیت روانی جامعه تحت تاثیر قرار نگرفته باشد و در حال حاضر "بیش از ۷۰ درصد جمعیت کشور منظر روانی بهم خورده دارند."
برخی از مقام های ایرانی از تاثیر محسوس تحریم ها در وخامت شرایط اقتصادی کشور و معشیت مردم ابراز نگرانی کرده بودند.
مصطفی پورمحمدی، رئیس سازمان بازرسی کل کشور اخیرا با تاکید بر مشکلات اقتصادی موجود در ایران گفته بود: "خواهی نخواهی تحریم‌ها و فشارهای خارجی بر وضعیت اقتصادی تاثیرگذار است."
صاحب‌نظران، اعمال تحریم‌های بین‌المللی، سیاست های مالی دولت آقای احمدی نژاد و نحوه اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها را از جمله دلایل افزایش مشکلات اقتصادی ایران می دانند.
منبع: بی بی سی

هیچ نظری موجود نیست: