نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۱ مهر ۱۳, پنجشنبه

سخنان عجيب مداح مشهور درباره دولت و مقايسه وضعيت فعلی با زمان شاه

سخنان عجيب مداح مشهور درباره دولت و مقايسه وضعيت فعلی با زمان شاه


• پول و طلا و ديگر مسائل مادی که کثافات دنيوی هستند با نقشه ای که دست خود دولت و اياديشونه اينجور مردم رو گرفتار کرده... بعضی می گن حاج آقا خدا پدرشون رو بيامرزه که يارانه ميدهند!!! چرا خدا پدرشون رو بيامرزه، ما نمی دونستيم که همچين روزی به سرمون می آورند

حاج منصور ارضی، مهمترين مداح حامی دولت در انتخابات سال ۱۳۸۴ و ۱۳۸۸، در سخنان روز گذشته خود در حسينيه صنف لباس فروش تهران، به شدت نسبت به دولت و ايادی آن حمله کرده و اوضاع فرهنگی فعلی جامعه را بدتر از زمان شاه دانسته است.

به گزارش خبرنگار «بازتاب»؛ بخشهايی از سخنان منصور ارضی به نقل از وبسايت رسمی هواداران وی، در ادامه می آيد:
پول و طلا و ديگر مسائل مادی که کثافات دنيوی هستند با نقشه ای که دست خود دولت و اياديشونه اينجور مردم رو گرفتار کرده است و ثروتمندان بی غيرت و بی درد هم به اين شرايط دامن می زنند. ولی از اين طرف دقت کنيد که ما هم شکر گذار نبوده ايم.



بعضی می گن حاج آقا خدا پدرشون رو بيامرزه که يارانه ميدهند!!! چرا خدا پدرشون رو بيامرزه، ما نمی دونستيم که همچين روزی به سرمون می آورند. يک مبلغی می دهند ولی بعدش مردم رو در فشار می گذارند.

...شايد بعضی ها مشکل مالی نداشته باشند، ولی من کسی رو می شناسم که می گفت روزی سه هزار تومان هزينه خريد نان خانه ام هست و الان اون رو هم نمی تونم بخرم و توان ندارم. حاجی تو به من بگو چکار کنم. از طرفی اجاره خانه، پول رهن خانه، هزينه مدرسه فرزندان و دانشگاه و غيره خيلی سخت شده.

باورتون نميشه غير از جهيزيه در ماه گذشته حدود ۷۰ ميليون تومان دوستان تقبل کردند و دست من رو هم در خرج کردن اون باز گذاشتند (نيت جهيزيه يا صدقه يا چيز ديگری نکرده اند) الان چيزی برای من نمونده. می فهمی چی می گم يا نه؟ چرا اينطور ميشه؟ ...

از آن طرف فيلم می سازند مثل کلاه پهلوی و ميان فحشا و شرب خمر و آلودگيهای زمان پهلوی رو نشون می دهند، درسته که بوده ولی بابا جون الان که اوضاع خيلی بدتر شده. چه کسی رو می خواهند مقصر کنند؟

يک شب بلند شو و برای بقيه هم دعا کن. قماربازهای قديم آخر قمارشون می گفتند يک بار هم برای جمع قمار می کنيم، برای همه.

... مسئله اينه که جامعه مريض شده. همه پشت کردند به رهبری در صورتی که ديگران دارند جنايت می کنند. چون شنيدم دارم براتون درد دل می کنم. از زبان مومنين شنيدم که به آقا حرف نامربوط می زنند؛ مومنين!!

اون وقت وقتی ميگن که زمان امام حسن عليه السلام بهش توهين کردند و گفتند "يا مذل المومنين" يا به اميرالمومنين علی عليه السلام ناسزا می دادند، همين آدم های مثلا مومن ميگن خدا لعنتشون کنه که به امام توهين کردند. ولی نمی دونه که (خدا لعنتش کنه) به خودش هم ميرسه.

هیچ نظری موجود نیست: