نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۰ تیر ۱۳, دوشنبه

سپاه به «برادران قاچاقچی» نامیدن آنها از سوی احمدی‌نژاد واکنش نشان داد



 sepahe-pasdaran_110703دیگربان/ دامنه افشاگری‌ها به حوزه‌ نظامی کشیده شد. پس از تهدید «برادران قاچاقچی» از سوی احمدی‌نژاد.
کنایه‌های معنادار محمود احمدی‌نژاد درباره «برادران قاچاقچی» با واکنش محافظه‌کاران حامی علی خامنه‌ای و نزدیک به سپاه پاسداران مواجه شد.
احمدی‌نژاد روز گذشته (شنبه ۱۱ تیر) در سخنانی کنایه‌آمیز و غیرمستقیم گفت که سپاه و برخی دیگر از نهاد‌ها و سازمان‌های نظامی در قاچاق کالا به خصوص سیگار دست دارند.
وی افزوده که «تمام مرزهای غیرقانونی باید بسته بشود؛ فلان سازمان، فلان نهاد، فلان دستگاه، هر کس یک جا را سوراخ کرده و برای خودش می‌برد، می‌آورد.»
این اظهارات احمدی‌نژاد در واقع واکنشی به گزارش‌‌های چند هفته اخیر حامیان خامنه‌ای مبنی بر دست داشتن رحیم‌مشایی و بقایی در قاچاق سیگار مالبرو است.
احمدی‌نژاد در شرایطی این اظهارات را بیان کرده که سعید مرتضوی، رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، سال گذشته گفته بود «هیچگونه اسکله غیرمجاز وجود ندارد.»
این سخنان رئیس دولت دهم با واکنش سایت «جهان‌نیوز» مواجه شده به طوری که این سایت روز یکشنبه (۱۲ تیر) اعلام کرده که تیم احمدی‌نژاد قصد خرید چهار فروند هلیکوپتر از روسیه دارد.
این سایت نوشته که تیم احمدی‌نژاد قصد دارد از این هلیکوپتر‌ها در تبلیغات آتی مجلس و ریاست جمهوری استفاده کند.
«جهان‌نیوز» هشدار داده که «تجهیز هلیکوپترها در خارج از کشور اقدامی خطرناک و مخالف استانداردهای امنیتی است.»
از سپاه پاسداران به عنوان یکی از بزرگترین دارندگان اسکله‌های غیرمجاز در ایران یاد می‌شود.
احمدی‌نژاد که چند روز پیش گفته بود در برابر دست‌اندازی به کابینه‌اش خواهد ایستاد٬ در سخنان روز گذشته خود پیام غیر مستقیمی به فرمانده سپاه مبنی عواقب ادامه دستگیری نزدیکانش فرستاد.

هیچ نظری موجود نیست: