نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۸۹ آذر ۲۴, چهارشنبه

اطلاعیه “جندالله” در رابطه با عملیات تروریستی چابهار+ عکس عاملین انفجار



اتحاد داوطلبانه ـ انفجار انتحاری و حادثه تروریستی زاهدان در روز تاسوعا و کشته و زخمی شدن ده ها از تن هموطنانمان یک بار دیگر چرخه خشونت را در این استان به حرکت درآ<رده است. این اقدام با هر بهانه ای که انجام گرفته، اقدامی جنایت کارانه است که هیچ کمکی به مردم بلوچستان نمی کند و تنها به نفع افراطیون سرکوبگر حاکم بر کشور تمام خواهد شد. جندالله که تمامی غیربلوچ های بلوچستان را هدف عملیات تروریستی خود قرار داده است بیش از پیش به سوی سیاست های القاعده و طالبان گرایش پیدا کرده و بصورتی نگران کننده به جنبش ملی مردم بلوچستان آسیب می رساند.
اطلاعیه “جندالله” در رابطه با عملیات تروریستی چابهار+ عکس عاملین انفجار
می مکران ـ به دنبال عملیات انتحاری در چابهار که به قیمت جان ده ها نفر زخمی شدن تعداد کثیری منجر شد، گروه “جندالله” با انتشار اطلاعیه ای مسئولیت این عملیات تروریستی را بر عهده گرفت و عکس های عاملین انفجار را نیز منتشر ساخت
اطلاعیه “جندالله” در رابطه با عملیات تروریستی چابهار

چهارشنبه 24 آذر ماه سال 1389

بسم الله الرحمن الرحیم
<>ومن المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر
بدینوسیله جنبش مقاومت مردمی ایران (جندالله) به اطلاع عموم مردم بلوچستان و ایران می رساند که امروز دو فرزند سلحشور و غیور بلوچستان در دو عملیات استشهادی در شهر چابهار و در برابر فرمانداری شهر دهها تن از مزدوران و پاسداران رژیم جهل و جور و سفاهت را به جهنم واصل نمودند و عملیات انتقام 2 را با موفقیت به اجرا در آوردند.
این دو فرزند مومن و غیور بلوچستان با نامهای سیف الرحمان چابهاری و حسان خاشی با فدا کردن جان خود توانستند قدرت و جبروت و غرور متجاوزان جنایتکار ولایت سفیه را بشکنند و پرچم حق را در این نقطه بلوچستان بلند کنند.>این عملیات در حقیقت انتقام اعدام رهبر جنبش امیر عبدالمالک و دیگر شهدای جندالله می باشند که وحشیانه و بدون هیچگونه دادگاه عادلانه ای به دار زده شدند چنانچه طی چند ماه اخیر بیش از 160 تن از جوانان بی گناه بلوچ و اهلسنت اعدام شدند و جنبش مقاومت قبلا اعلام کرده بود که در برابر اعدامهای بی رویه رژیم جنایت پیشه متجاوزان و بیگانگان اشغالگر ساکن در بلوچستان را هدف قرار خواهد داد.
>این عملیات هشداری است برای رژیم ایران که به دخالتهای خود در امور دینی و مذهبی اهلسنت پایان دهد و دست از اعدام و جنایت بردارد و اسرای زندانی را آزاد کند در غیر این صورت عملیاتهای استشهادی با شدت بیشتری ادامه خواهد یافت و تمامی بیگانگان ساکن در بلوچستان هدف قرار خواهند گرفت.
هدف از این عملیاتها اخراج متجاوزان از بلوچستان و رسیدن مردم مسلمان بلوچ به حقوق حقه خود در سایه حکومت منطقه ای می باشد و باید متجاوزان و جنایتکاران مزدور ولایت سفیه بلوچستان را ترک کنند و اختیار بلوچستان را به مردم بلوچ واگذار نمایند ورنه فرزندان این مرز و بوم اجازه راحت زیستن به بیگانگان نخواهند داد.
این عملیات در شهر چابهار و مرکز اقتصادی بلوچستان انجام گرفت که می تواند قطب اقتصادی آسیا شود اما این منطقه اقتصادی به استثمار کامل بیگانگان در آمده است به اندازه ای که مردم اصلی این سرزمین از کوچکترین اختیاری در شهر چابهار برخوردار نیستند و تمامی اختیارات در دست بیگانگان است و در حالی که در این شهر هیچ شیعه و فارسی وجود نداشته است امروز و پس از سی سال از انقلاب ننگین خمینی این شهر تبدیل به یک شهر شیعه نشین شده است و رژیم همانند اسرائیل در حال شهرک سازی و فراهم آوردن امکانات رفاهی برای شیعیان در این شهر می باشد و این روند رو به رشد است و این عملیات هشداری است برای بیگانگان که هرچه زودتر این شهر را تخلیه نمایند.>جنبش مقاومت جندالله خواهان با عزت زیستن مردم بلوچستان می باشد و از رژیم می خواهد که به این
خواسته مشروع جنبش جامه عمل بپوشاند و به جنگ و خونریزی پایان دهد زیرا که آغازگر این جنگ خونین رژیم بوده است و الان هم می تواند با عملی نمودن خواسته های مشروع جنبش به این جنگ پایان دهد در غیر این صورت این جنگ پایان نمی یابد.
جنبش مقاومت برای دفاع از مردم بلوچستان بپاخواسته است و دفاع را حق مشروع خود می داند و این جنبش نیست که به ایرانیان حمله نموده است بلکه این رژیم ولایت جهل است که جنگ و خونریزی را آغاز نموده است و فرزندان معصوم و بی گناه بلوچ را تیرباران و اعدام نموده است و مردم را از حقوقشان محروم نموده است و الان راهش این است که رژیم به تجاوز و تعدی پایان دهد تا جنگ پایان یابد.
جنبش مقاومت مردمی ایران (جندالله)

حسان خاشی
تصاویر عاملین انتحاری امروز
د سیف الرحمان چابهار

هیچ نظری موجود نیست: