نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۸۹ مهر ۲۳, جمعه

ن سفیر ایران در فرانسه:همه ما زنان در سرمان یک غده داریم

به همراه فایل صوتی وتصویر)

این زن در مصاحبه با رادیو فرانسه ماهیت خودش را آشکار ساخت خودتان گوش کنید و قضاوت کنید

قسمت هایی از حرف های این زن رو مینویسم

من به طور کلی خیلی علاقه مند به هنر هستم چون فکر میکنم ذاتا همینجوری به دنیا اومدم

من متولد نیاوران هستم شمیران و مادر من یه خانومیه که مهاجرت کرده از باکو به ایران

من تصیلاتم از دوره ی دبیرستان زمانی که ازدواج کردم 17 سالم بود و یک ماه بعد از ازدواجم رفتم آمریکا برای ادامه ی تحصیل با همسرم

مترجمین{لغت نامفهوم} سبزی رو که روی مبل هاتون رو پوشونده خودتون انتخاب کردین؟

به حساب آب و طلایی هستش این باز یک نوع فیروزه ای رنگ میشه بهش گفت

منزلم در ایران خیلی بزرگتر از اینجاست سالن پذیرایی من یه چیزی حدود سیصدمتره خودش و همه خونه من از این کاخ بزرگتره یه چیزی بالای 1500 متره

هرهرهرهر

وقتی در مورد جراحی دماغ از این زن سوال شد گفت:

شکسته بینی من ااا 16 سال پیش من بینیم شکست بینیم خیلی زیبا بود شکست و این قسمت رو که میبینید از بین رفت بعله خانواده من معروف هستند به زیبایی بینی هرهرهر

در جواب سوال متدوال شدن جراحی بینی گفت:

بعله متاسفانه خوب حتما دوست دارن که احساس میکنن که خوب

چون دوست دارم که این پیامم رو به مردم فرانسه از این طریق بدم فرانسه مهد استقلال طلبی بوده انقلاب جمهوری آرزو دارم که یه روزی روابط ایران و فرانسه مثل سابق خیلی خوب و دوستانه

ولی متاسفانه علیرغم سیاست زدگی فضای امروز غرب خوب؟

خوب من فکر میکنم خانومها عاطفی تر هستند

برای همین هست که

برای اینکه در سر زنها یک غده هست

به خاطر اینکه زنها خیلی عاطفی هستند خیلی مهربون هستند

بعد از اینکه مجری مسخره ش کرد و بهش خندید باز این زن در جواب گفت

این درسته این واقعیته ما اون غده در سر ما هست هرچقدر هم اقتدار داشته باشیم ولی موقعی که اون موقع حساس باز اون عواطف ما نمیذاره باز جلوی ما رو میگیره

از اینجا دانلود کنید

لینک دانلود فایل صوتی

هیچ نظری موجود نیست: